Volgers

vrijdag 22 maart 2024

Richard is jarig

Hallo allemaal,

Vandaag is Martha haar geliefde, Richard, jarig.
In een oproepje op haar blog
vroeg ze, om hem te verrassen met vele kaartjes.
Dat is altijd heel leuk en natuurlijk
wou ik ook graag een kaartje maken voor Richard.
Ik heb gekozen om voor Richard een grappig kaartje te maken
met een knipoog naar het motorrijden.
De leeftijd van Richard weet ik niet.
Ik zou het min of meer kunnen inschatten, maar is het dan juist ?
Daarom heb ik het opgelost met deze tekst erbij te doen.


Het plaatje zat nog ergens bij mijn jongens/mannen stempels.
Vast heb ik dat ooit nog eens van internet gehaald.
Dit ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.


Ik hoop dat mijn kaartje goed en op tijd is toegekomen
en dat Richard en Martha hem leuk vinden.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Heel leuk opgelost met de tekst!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartjemet de leuke digi.
    Mooi ingekleurd.
    En de tekst Super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o hahaha wat een leuke vrolijke kaart, leuk die tekst!!
    mooi ingekleurd.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige kaart voor de jarige motorrijder!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker te weten is de kaart superleuk, Carla
    Deze kaart is zo leuk met dat grappige motormannetje!
    Ook de tekst is grappig, Richard is nu 63 jaar
    Heel mooi gemaakt en heel erg bedankt namens ons!
    Liefs Richard en Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met grappig plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig plaatje heb je gebruikt voor je leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart met die grappige motorrijder, het lijkt Urbanus wel. Heel mooie uitvoering en kleurwerk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    Leuk kaartje voor de jarige.
    Het kaartje had inderdaad bij Marleen in de bus moeten komen ik zag Aerts in mijn agenda staan en heb hem naar jou gestuurd! Van de week was ik zelf al tot de ontdekking gekomen dat er iets verkeerd zat.. Maar geniet van het kaartje en ik stuur Marleen een verlaat kaartje.
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kaart met dit grappige afdrukje. Leuk passend paier ook erachter, de tekst lijkt wel voor Richard gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, geweldig, Richard is goed verwend met hele gave kaarten. Jouw kaart is ook superleuk met dat grappige afdrukje. Ook de tekst vind ik er top bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is superleuk met deze gave en passende tekst voor de jarige!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, echt een kaart met een knipoog en een schitterende tekst. Leuk bedacht en gedaan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig! Wat een leuke kaart voor Richard! Zo toepasselijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kaart heb je voor Richard gemaakt, leuke stempel en de tekst is top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker leuk voor een motorrijder en wat een gave tekst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen