Volgers

maandag 1 januari 2024

Challenge 66 (Januari) bij Carlin's Kaartenparadijs

Eerst wil ik al mijn volgertjes 
een mooi, gezond en creatief 2024 toewensen.

We starten vandaag bij Carlin's Kaartenparadijs
met een nieuwe challenge en dat is :

HARTJES + SPECIAAL KAARTMODEL

We hebben weer ons best gedaan
om voor een passend voorbeeld te zorgen.
Hopelijk kunnen jullie er inspiratie in vinden.
Hier is mijn kaartje


Ik heb er een paperclip opgestoken, omdat er wat plooitjes
inzitten die je op de volgende foto's kan zien
en zo kon ik hem beter fotograferen.


De kaart zonder paperclip 
en dan komt de voorkant naar voren.


Zo ziet die er van opzij uit
en zijn de plooitjes goed zichtbaar.


Gemaakt met de digital stamp set "Happy Couple" van Beccy's Place
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Zin om deel te nemen aan onze challenge ?
Dit kan tot 31 januari, 12.00 uur (onze tijd)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


8 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje voor deze challenge Carla.
    Nog de beste wensen en laten we hopen op een mooi creatief jaar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie romantische kaart!
    De beste wensen voor 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen Carla.
    Je maakte een prachtige kaart voor de nieuwe challenge.
    Leuk modelletje en digi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart voor deze challenge.
    ook voor jou de beste wensen voor 2024
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn beste wensen voor een goed en creatief 2024! Dat er nog maar veel challenges mogen volgen! Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jullie de allerbeste wensen voor een fijn gezond en creatief 2024
    Mooi dat hartjeskaartje, mooi model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart. Ook voor jou de beste wensen voor 2024.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en een mooie model ook! Ik ga zeker meedoen! EN de beste wensen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen