Volgers

vrijdag 4 augustus 2023

Nog meer condoleance kaartjes

Hallo allemaal,

Ik was nog niet klaar met mijn opdrachtje
om condoleance kaartjes te maken voor mijn dochter.
Deze week konden jullie er al enkele zien
en ondertussen heb ik er nog 3 gemaakt.
Eigenlijk zijn het er meer, want ik maak ze 
dubbel, ook altijd eentje voor mezelf.

Hier komt de volgende serie.

Gemaakt met een achtergrondje van een stencil en Distress Inkt.
De stempel van het boerenwormkruid van Ludiec is ook terug aanwezig.
Die heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Gemaakt met een achtergrondje van een stencil en Distress Inkt.
Eens stempel van korenaren, waarvan ik het merk niet weet.
Die heb ook ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Gemaakt met een achtergrondje van Distress Inkt en een stukje cirkel.
Een stempel CI-495 van Crafty Individuals.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Ook deze serie is weer prachtig gemaakt. Slim om voor jezelf ook meteen te maken. Ik maak ze zelden, vind het ook niet echt leuk om te doen, al weet ik dat het juist gewaardeerd wordt, maar gelukkig is het nog niet zo hard nodig ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het klinkt misschien raar, maar ik maakt deze kaarten juist heel graag.

      Verwijderen
  2. Heel mooie kaarten, vooral de laatste vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schittetende kaarten Carla
    Heel mooi en stijlvol gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ze zijn prachtig Carla! Zal zeker gewaardeerd worden tegen de tijd dat je ze nodig hebt. Ook je vorige serie was heel mooi. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent mooi met je inkten bezig geweest Carla. Deze serie is ook weer prachtig en ze brengen altijd troost...
    Fijne avond en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie kaartjes Carla. Vooral die laatste is een mooi stempeltje.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze drie condoleancekaarten zijn ook weer mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie serie condoleance kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn stuk voor stuk mooie stijlvolle condoleance kaarten Carla.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie stempelkaartjes Carla. Vooral de derde met de cirkel vind ik heel apart ! Mooie techniek! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo je hebt weer een heel mooi voorraadje condoleance kaartjes voor jou en ons Debra. Hopelijk mogen ze lang in de kast blijven liggen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn echt heel erg mooi gemaakt, ik hoop dat ze heel lang op voorraad zullen blijven.Ik maak ze ook graag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. All 3 cards are great, colours and design perfect for the occasion. Thank you so much for your comment on my blog and for joining my followers!

    BeantwoordenVerwijderen