Volgers

maandag 29 mei 2023

Familie uitbreiding

Hallo allemaal,

Ik heb groot nieuws te vertellen.
Onze poezen Minoes en Mila hebben allebei een nestje kittens.
Minoes, sinds 14 dagen geleden, een nestje van 4 en
Mila, sinds 1 week geleden, een nestje van 5.
Dat zijn zomaar eens 9 kleine poesjes erbij.

Natuurlijk heb ik daar foto's van genomen
en die wil ik met jullie delen.

MINOES
met haar 4 mooie dalmatiรซrs
De foto is pas genomen, dus kittens van 2 weken oud.


MILA
met haar 5 lieve kittens (3 roskes zoals zij zelf en 2 lapjes katjes)
Slechts enkele dagen oud.


Iemand graag een poesje ?
Eind juli / begin augustus mogen ze het nest verlaten.

Ik kon het niet laten om een bijpassend kaartje te maken.
Zeker niet toen ik deze digi op Pinterest tegenkwam.


Ingekleurd met Faber Castell Polychromos


Laat ik deelnemen aan de challenge:

Knutsels en Kadootjes : een felicitatie kaart
 (zonder 10 van hun 10 jarig bestaan, maar dat mocht ook)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

13 opmerkingen:

  1. Lief ❤
    Leuk kaartje, echt toepasselijk voor Minoes en Milou.
    En nee ik moet geen kleine katjes, dat vind mijn 19-jarige parkiet niet goed ๐Ÿ˜‰๐Ÿ™‚
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, jullie hebben serieuze gezinsuitbreiding;-) Het ziet er schattig uit. Je hebt een geweldig leuke bijpassende kaart gemaakt van de hele familie! Maar hier ook geen poesje meer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig Carla, al die kleine poesjes. Je zult er nogal wat omkijken naar hebben! Je hebt er mooie foto's van geplaatst, maar ik laat ze maar aan me voorbij gaan. Mooie kaart heb je erbij gemaakt, lijkt wel wat op de foto. ๐Ÿ™‚
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah babiepoesjes, wat schattig, Carla
    Wat zijn ze terecht trots Mila en Minoes!
    En nee, Saartje duldt geen poezengezelschap...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie nestjes hebben de poezen, ik ben helemaal fan van de rode en lapjes katten, ik heb nog 2 hele oude dames 13 en 18 jaar oud en ga niet meer beginnen aan een kitten, maar er zijn ws liefhebbers genoeg. Je maakte een superleuke kaart met de schattige digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke gezinsuitbreiding met al die kitens.
    Je hebt er een perfecte kaart gemaakt.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is echt perfect voor de gelegenheid. Wat een toffe digi vond je!
    Lief hoor, al die kittens. Hopelijk vind je voor allemaal een fijn thuis.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi en lief!!!! Ik vind ze lief bij een ander, en mijn man houdt er helemaal niet van. Hopend vinden ze een goud mandje.
    Je kaart is ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, how adorable!!! If we did not have three already I would love a ginger. Sening hugs. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh, wat schattig!!
    De moeder poezen zijn beide al zo mooi en de kittens zijn prachtig.
    Altijd lief, dat kleine spul.
    Je kaartje is perfect, het is net echt het gezinnetje, leuk gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah wat een schattige poesjes, daar heb je je handen weer even vol aan. Wat een leuk toepasselijk kaartje maakte je erbij, mooi ๐Ÿ˜ gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en geweldige kaart voor de gezinsuitbreiding op jullie boerderij. Gefeliciteerd. Dank je wel voor jouw bijdrage aan kleuren met potloden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net een kitten te weinig.... Wat een prestatie!
    Prachtige kaart heb je erbij gemaakt.
    Dank je wel dat je weer gezellig met ons meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen