Volgers

donderdag 2 februari 2023

Gastdesigner bij Sweet Sketch Wednesday 2

Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik mijn kaart die ik mocht maken als 
gastdesigner bij Sweet Sketch Wednesday 2
Eigenlijk moest die hier gisteren al staan,
maar dan had ik al mijn post voor onze challenge van
Carlin's Kaartenparadijs.
Ik had dit aangegeven, maar ik kreeg geen reactie op mijn mail
en nu zie ik dat mijn kaart niet op hun challenge blog staat.

Eens iets speciaal uitgeprobeerd.
Enorm veel kleurwerk,
maar ik vind dit wel knap geworden.
Tevreden over het resultaat.


De leuke digi "Alistair alligator" van Dr. Digi stamps
heb ik uitgeprint op kraft.
Daarna eerst ingekleurd met schaduwen.
Zo zou je hem ook kunnen gebruiken om een kaart mee te maken.


Na de eerste kleuring teken je met een donker potlood (blauw of groen)
de krokodil vol met kleine rondjes. 
Daarna moet je in ieder rondje nog wat schaduw leggen en
afwerken met een wit stipje.
Zo bekom je een echte krokodillenhuid.
Heb je veel geduld, dan kan je dit eens uitproberen.


Voor mijn gastdesign kaart heb ik sketch #247 gebruikt

Sorry, dat er van mij nog geen reacties op jullie berichten komen.
Ik heb nog steeds geen internet.

CHALLENGE:
2 Sisters on the Blog: #71, Gebruik max. 3 kleuren

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, wat jammer dat hij niet op hun blog staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Carla, en wat gaaf die echte krokodillenhuid, super gedaan. Deze leuke kaart had zeker niet misstaan op dat blog.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gedaan die huid van de krokodil, dat zal best een secuur werkje geweest zijn! Gaaf kaartje, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo.... dat is knap gedaan! Heel mooi gekleurd en die krokodillenhuid is net echt! Ik zag een berichtje van het blog, als testbericht. Misschien is er wat misgegaan, of komt je reminder halverwege op hun blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemooi kaart.Het kleurwerk prachtig knap gedaan.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kleurwerk. Leuke kaart is het geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kleurwerk Carla, zo mooi en net echt die huid. Heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty van een krokodil! Geweldig mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoohee Carla
    Wat mooi ingekleurd die huid is net echt, echt knap!
    Hopelijk verschijnt de kaart nog op het desbetreffende blog
    Jammer dat je internet nog steeds niet werkt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een knappe krokodil! Die heb je echt geweldig gemaakt, daar heb je zeker heel veel geduld voor gehad. Zo jammer dat juist deze kaart waar je zoveel werk van hebt gemaakt niet geplaatst is. Ik vind het echt een supergave kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ging net op dat blog kijken en hij staat er nu wel!

      Verwijderen
    2. Ja ik heb nogmaals een mailtje gestuurd en nu kreeg ik wel reactie. Ze gingen het er nog bij plaatsen.

      Verwijderen
  11. Hele mooie kaart Carla, met deze gave krokodil! Erg knap kleurwerk zo. Je hebt prachtige dingen geplaatst, ik ben even niet in Blogland geweest...
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Carla, wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi gedaan.
    Een heel werk maar dan heb je wel iets aparts.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge Carla, wat heb je de krokodil mooi ingekleurd. Knap gedaan.
    En wat vervelend dat je nog steeds geen internet hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag de kaart bij jou thuis en ja hoor ze is prachtig gekleurd, maar wat een werk zeg en wat een geduld moest je daar voor hebben maar het loonde zeker en vast.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig gekleurd! Gelukkig staat hij nu op het blog erbij!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtige kaart geworden en fijn dat ze hem toch nog op hun blog hebben gezet. Kan begrijpen dat dit heel veel kleurwerk heeft gevraagd met al die 'schubjes'. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk Carla, mooi kleurwerk.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen