Volgers

vrijdag 30 september 2022

We herdenken Rosina

Hallo allemaal,

Voor de challenge van 52 Weeks to Christmas
vragen ze de kaart van Rosina te liften.
Een prachtig initiatief om haar te herdenken.
Toen ik de opdracht zag, wist ik meteen
dat ik daar zeker wou aan deelnemen.
Ik heb zelfs mijn kaartje al klaar.
Deze is het geworden:


Hieronder de te liften kaart van Rosina,
zodat je kan vergelijken.


Ik heb zelfs een stempel uitgekozen met een roodborstje, 
omdat dit er bij Rosina ook opstaat.
De stempel is er terug ééntje van Crafty Individuals.
Een stuk uit de stempel.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Ik denk dat er wel veel deelnames zullen zijn voor deze challenge,
want Rosina was een graaggezien persoon en
we willen haar allemaal wel herdenken.
Zo mooi om dat met ons allen tesamen te doen.
Ik denk dat er deze week wel een sterretje aan de hemel 
heel fel staat te fonkelen.

CHALLENGE:
52 Weeks to Christmas : september challenge
een kaart liften van Rosina...

PS
Ik ben blij dat er zoveel reacties zijn gekomen op mijn vorig bericht
waar ik de uitleg schreef over hoe je op een gemakkelijke en andere manier
rubber stempels kan mounten.
Voor sommige was het niks nieuws en pasten ze het ook al toe.
Andere vonden het dan weer een fantastisch idee en willen
het in de toekomst ook uitproberen.
Altijd leuk toch, wanneer je met elkaar ideetjes kan uitwisselen.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

27 opmerkingen:

  1. Mooir lift, je hebt mooie kleurem gebruikt en een mooie krans om het vogeltje heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gelift dit kaartje van Rosina, prachtig met het roodborstje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige liftkaart heb je g3maskt Carla.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige liftkerstkaart Carla,
    Mooie challenge om Rosina zo te blijven herinneren .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige liftkaart Carla. Mooi dat je er ook een roodborstje op hebt verwerkt en de kleurencombinatie vind ik ook heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je hiervoor gemaakt Carla. Ik vond het een erg mooi initiatief van Ingrid.. Zo leeft ze toch nog een beetje voort..
    Mooi weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je hebt de kaart van Rosina prachtig gelift! Het vogeltje heb je prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lift van Rosina's kaartje, Carla. En zo mooi gekleurd (ik dacht eerst dat het een plaatje was). Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart voor dit mooie eerbetoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lift Carla, en heel mooi om haar zo te herdenken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Carla, helemaal mee eens! Zo mooi om Rosina op deze manier te gedenken. En je kaart is supermooi! Dat stempeltje heb je zo prachtig ingekleurd! Ik dacht ook dat het een plaatje was...en ik vind dat dus ook zo leuk van het bloggen, dat je elkaar zo kunt inspireren. Of met een kaart, of met een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat vind ik ook, zo is Rosina er (zeker deze week) helemaal bij.
    Wat maakte jij een prachtige lift!
    Wat mooi dat je zend het roodborstje hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige lift heb je gemaakt met deze kaart en wat heb je mooi ingekleurd, echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig dat Roodborstje, schitterend gekleurd! Een erg mooie (lift) kaart om Rosina te herdenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende liftkaart voor de challenge Carla , leuke vogel mooi ingekleurd en alles past , dank voor je bijdrage en een goed weekend gewenst , Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Carla
    Zo'n mooi initiatief, we denken allemaal terug aan Rosina deze week!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Carla !!!!
    Zo denken we met velen aan Rosina !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie kaart, Carla! Heel leuk dat je zelfs een roodborstje op je kaart gezet hebt.
    Dank voor je deelname aan deze bijzonder uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooie liftkaart ter herinnering aan Rosina. Je hebt een mooie vogels ingekleurd en je randje vind ok ook prachtig. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt n.a.v. Rosina haar sketch..
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een mooie lift heb je van Rosina's kerstkaart gemaakt Carla. Echt een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart, zo mooi om te zien hoeveel mensen met deze lift Rosina gedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Carla!
    Het is zo mooi om al de liftkaartjes van Rosina voorbij te zien komen....wat zou ze er trots op zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Carla!
    Bedankt voor het meedoen met de Challenge om Rosina te gedenken.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie liftkaart Carla, tot zelfs het roodborstje toe! Tof dat je meedoet aan onze challenge, dit maal ter herdenking van Rosina!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen