Volgers

maandag 8 augustus 2022

Maya de bij

Hallo iedereen,

Sorry dat het aan mijn kant momenteel
stilletjes is op Blog.
Niet dat ik stilgezeten heb, dat niet,
maar ik heb  het geluk gehad om veel challenges te
winnen en ook topplaatsjes gekregen en dan
mag je meestal gastdesigner zijn,
vandaar dat ik daar nu mijn handen vol mee heb.
Ook komen er nog wat opdrachtjes van buren bij,
onder andere deze kaart die ik voor iemand 
haar kleindochter moest maken.
Er moest een Maya de bij op.
Ik vond het wel leuk om haar naam 
en leeftijd er ook bij te doen.


Het kleurplaatje heb ik uitgeprint en
ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Een vlaggenlijntje erbij gestempeld.
Ook de letters en het cijfer zijn gestempeld,
uitgeknipt en erbij geplakt.
De vleugeltjes zijn met glossy bewerkt,
maar kan je helaas op de foto niet zien.
Het geheel uitgesneden met Nellie's Multi Frame MFD088
Afgewerkt met een leuk bijpassend scrappapiertje.


Voor de maand augustus blijft het nog stil in blogland,
want buiten de vele opdrachtjes maak ik ook nog 
2 x een reisje naar Nederland.
Wie weet loop ik daar nog iemand van jullie toevallig tegen het lijf.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met dit grappig kleurplaatje.
    Mooi gemaakt.
    Veel plezier met je vakanties. Misschien wel iets te warm om te gaan fietsen. Dan duik je maar in het zwembad 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plaatje is dit, ik zeg, opdracht geslaagd.
    De Vlaggenlijn erbij vind ik ook leuk bedacht maakt het net iets feestelijker.
    Iedereen is lekker vakantie aan het vieren, dus het bloggen staat een beetje op en laat pitje, bij vele van ons. Geeft niks, straks in de herfst "zien" we elkaar wel weer in Bloggersland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gave kaart gemaakt Carla, met deze superleuke digi. Hele fijne kleurtjes voor een kinderkaart. En wat 'n werkje wat je met de letters en cijfers hebt gedaan! Erg mooi resultaat. Wel leuk als je zoveel toppertjes krijgt, maar het een, houdt het ander in hè. Je hoeft je toch niet te excuseren.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS En nog van harte met je laatste toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat een vrolijke kinderkaart met Maja!! geniet van je reisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow dat gaat voor mij heel ver terug... Mooie kaart voor een jong dametje! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kaart Carla!Leuk voor dat kindje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke, grappige kaart, die zal de jarige wel kunnen waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! En heerlijk toch om even lekker aan de knutsel te blijven. Ik ben benieuwd of je Delft nog aan gaat doen, de Hobby Voordelig is erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje. Ik keek vroeger graag naar Maja de Bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke verjaardagskaart Carla.
    Fijne vakantie.
    Geniet er van.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart heb je met deze leuke digi grmaskt. Een fijne vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaart heb je gemaakt het lijkt zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een leuke en vrolijke kaart gemaakt voor de kleine meid! En geniet van je komende uitstapjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen