Volgers

donderdag 19 mei 2022

Roodborstje

Hallo allemaal,

Vandaag is het kerstkaartendag en doe ik weer mee.
Ik heb een kerstvariatie gemaakt op mijn vorige
blogkaart van eergisteren.


Het roodborstje komt uit een oud setje van Studio Light.
Dat heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De tak waar het vogeltje opzit komt uit
"Vines and Vendure" van Card-io.
Voor de takjes en besjes van de halve krans gebruikte ik
"Autumn Wreath" + "Christmas Garden" en "Early Spring Blooms"
van Card-io Majestix.
Net zoals bij mijn vorige kaart heb ik de cirkels met een fijn
stiftje en behulp van een ronde mal omtrokken.
3 dezelfde cirkels door elkaar.
Met een stippenstempel hier en daar nog wat afgewerkt.


Challenge:

Winterwonderland : Use three colours

Cheerful Sketches : #108 (zie sketch hieronder) 2de deelname

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en heel mooi gestempeld!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n prachtige kaart Carla. Dit leent zich ook heel goed voor een Kerstkaart. Je hebt er weer iets moois van gemaakt!
    Fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Het roodborstje staat ook mooi op de gestempelde cirkel met bloemen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart mooie gestempeld Carla, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje met het roodborstje Carla!
    Hopelijk komt mijn berichtje bij je aan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart een echte topper! Zo moooi, dat roodborstje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Carla.
    Het vogel stempeltje is zo lief.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook zo mooi dit gestempeld kaartje, schitterend gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook weer heel mooi gemaakt. Leuke stempels en de cirkels er rond vind ik geweldig.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een hele mooie kerstkaart Carla. Erg mooi met deze stempel. Past mooi op de cirkel. En vogeltjes blijven leuk voor kerst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een prachtige variatie, Carla. Die stempel is zo fijntjes en weer zo mooi ingekleurd.
    Bedankt voor het nog een keer meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart Carla, zó leuk met het roodborstje en de cirkels maken het heel speels,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart Carla. Wat een mooie stempels heb je gebruikt en zo mooi ingekleurd. Ook de cirkels staan er heel mooi bij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi met de dotjes achtergrond en leuk met die cirkels! Handig dat er zelfs een stipjesstempel bestaat. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hier ben ik nog even terug :) Leuk dat je ook aan de slag ging met onze sketch bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

      Verwijderen
  16. Deze is ook weer heel mooi, de krans is zo fijntjes, prachtig met de cirkels. Dit vogeltje is eveneens mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend mooie kerstkaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vind ik dit een ontzettende mooie kaart.
    Wat een mooie afbeelding, heel fijntjes.
    Zo knap en creatief dat je al die stempeltjes met elkaar gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart Carla.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card Thanks for entering you card at Cheerful Sketches Challenges
    Geweldige kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challenges
    hugs
    Claudia
    DT Cheerful sketches
    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. what a lovely card, such a clean and simple style!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is ook al zo'n mooike! echt prachtig hoe je dit tafereeltje stempelde en tof met die cirkels er rond!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes
    Nancy
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen