Volgers

donderdag 20 mei 2021

Reminder challenge 34 (Mei) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,


We zijn al de 20ste van de maand 
en dan plaatsen we onze reminder bij Carlin's Kaartenparadijs.

Voor ons thema:

BLOEMEN + HARTJES
FLOWERS + HEARTS

hebben we al mooie inzendingen binnen gekregen,
maar daar mogen er nog altijd wel wat bij.

Als je wil deelnemen
dan kan je tot 31 mei  12.00 GMT
 je kaart HIER linken.

Ter inspiratie nog een voorbeeldkaartje van mij

Hier heb ik "Hearts Panel" uit de digital stamp set
"Celebration Panels" gebruikt.
De hartjes zijn ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 


15 opmerkingen:

  1. Je laat een hele MOOIE reminder zien Carla en ik ga er mee aan de slag.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige reminder kaart Carla.
    Zou graag meedoen, maar de tijd ontbreekt me gewoon.
    Helaas!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Reminder heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Carla this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie trouwkaart is dit met de hartjes achtergrond en het bruidspaar
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe kaart in fijne rode tinten. Mooi resultaat.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely elegant card Carla. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje! Ik ga mijn best nog doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Carla.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart. Erg leuk met die harten als achtergrond voor het bruidspaar.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Carla.
    En bedankt voor de leuke verjaardagskaart die van de week hier in de bus lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een heel mooi huwelijkskaartje hoor!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige huwelijkskaart Carla.
    Waanzinnig mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie huwelijkskaart Carla ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen