Volgers

donderdag 4 maart 2021

Beterschap Ilse

Hallo allemaal,

Vorige week kreeg ik van Sarah een mailtje
met daarin heel slecht nieuws over Ilse.
Ze ligt in het ziekenhuis.
 Om haar wat op te beuren en beterschap toe te wensen
stuurde ik haar een kaartje.


Ik ken Ilse nog niet zo heel lang,
maar onlangs viel mijn oog op één van haar kaartjes
en vroeg haar toen of ik dat kaartje van haar mocht liften.
Met toestemming van haar heb ik dat gedaan,
weten jullie nog het was deze kaart


Ilse houdt van CAS kaartjes en daarom heb ik
de kaart, om haar beterschap mee te wensen,
nog een keertje gelift, maar deze keer met
bloemetjes i.p.v. blaadjes.
Deze is het geworden:

De boom komt uit het setje "Winter Breeze" van Card-io
en het bloemetje en vlinder uit het setje "Emily's Garden" van Card-io Majestix.


De kaart die ik op Ilse haar blog zag, was deze:

Ik hoop dat dit haar veel kracht en moed zal  geven
en dat ze snel beter zal worden.

Leuk dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot kijk, 
 Groetjes
 

21 opmerkingen:

  1. Prachtige lift/ beterschapskaart voor Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje voor Ilse. Het zal haar deugd doen om zoveel kaartjes te ontvangen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart !!!!
    Zal haar opbeuren !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor Ilse gemaakt. Ze zal het leuk vinden om veel post uit blogland te krijgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Carla all your cards are gorgeous. I love them all. I hope your friend makes are speedy recovery. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart voor Ilse ! Ik heb er ook één gemaakt voor haar, moet ze nog tonen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk beterschapskaart Carla.
    Mooi gestempeld.
    Dat doet een mens goed.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor Ilse
    Helemaal in haar stijl, dit zal haar goed doen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Carla!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi beterschapskaartje met bloesemtak heb je voor Ilse gemaakt. Dat doet altijd goed, wanneer iemand aan je denkt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje en lief dat je juist haar kaartje gelift hebt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan, ze zal er blij mee zijn. Ik heb er haar ook eentje gestuurd op verzoek van Sarah.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit beterschapskaartje Carla, leuk dat het kaartje van Ilse zelf heb gelift.. en een leuk idee om bloemetjes in de boom te maken
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je voor Ilse gemaakt, ze zal het kaartje vast herkennen als lift van haar eigen. Ik denk dat Ilse al veel post heeft ontvangen, wat natuurlijk heel leuk is als je zo ziek bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Carla voor Ilse.
    Ik vond het nog een uitdaging om een CAS kaartje te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartjes met alle mooie bomen! Fijn weekeind gewenst, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zal ze leuk vinden, jouw lift, heel mooi gedaan! Hopelijk gaat het beter met haar, ook hier een kaartje gestuurd, maar geen foto van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een knappe stempelkaartjes ! Heel mooi met die boom! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is ook met de bloemetjes een gave kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen