Volgers

maandag 30 november 2020

Land van Maas en Waal

Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie mijn kaartje voor  challenge 110 bij De Egel zien.
Het thema is "Een egel op je kaart".
Enkele stempels van Penny Black passen daar perfect voor 
en deze vind ik zo'n vrolijke.
Wanneer ik deze stempel zie, hoor ik er altijd het liedje 
"Land van Maas en Waal" van Boudewijn de Groot bij. 
Heb ik teveel fantasie ? 
Maar het is toch altijd zo, ik hoor en zie de hele optocht 
en dat blijft dan de ganse dag door mijn hoofd spelen.
Hihi, wie het met mij eens is, heeft het nu misschien ook te pakken.


Het Penny Black stempeltje heb ik ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos en de
achtergrond met Distress Inkt.


Challenge:
De Egel: challenge 110, thema "Een Egel op je kaart"

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
Carla

17 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Carla, leuk is het liedje een ouwe gouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijk stempeltje waar inderdaad een vrolijk liedje bij hoort 😀
    Mooi gemaakt Carla.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad een vrolijk stempel en een leuk kaartje geworden! Net wat je zegt, kan heel goed met Land van Maas en Waal! Leuk gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor, ik kan me het liedje goed voorstellen bij deze stempel! Wat een superleuke kaart, Carla, zo lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Carla.
    En ik ben een groot fan van Boudewijn de groot, dus ik heb de volume knop even voluit gezet. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt hoor, ik zit nu idd dat liedje te zingen. Gelukkig vind ik dat niet erg, want het is en blijft een mooi lied. Je kaart vind ik trouwens erg leuk met de vrolijke beesten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Carla this is a gorgeous card. I love this hedgehogs and the mice they are so cute and so happy. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Carla!
    Heel toepasselijk dit kaartje op liedje van Boudewijn de Groot, ben altijd fan van hem geweest en nog trouwens....
    Hee, leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. En het liedje is inderdaad toepasselijk hier bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart met de egeltjes, de muziek die jij in gedachten hebt, past er perfect bij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat is echt ontzettend leuk zeg, deze kaart met de optocht. Ik snap dat je aan het lied van Boudewijn dacht. Dank je wel voor het meedoen aan onze Egel challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige kaart, en bedankt hihih zitten we er nu ook mee in ons hoofd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ik snap dat je aan dat liedje denkt Carla. Leuk zo'n vrolijke optocht. Mooi ingekleurd en mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooh..... ZUCHT, te laat!!!
    Dat wordt niks vannacht, ik lig wakker en zing dit liedje, ik weet het zeker.. en bedankt hè!! (Whahahaaa)
    Wel een hele gezellige kaart en ik hoor ze hier zingen, die lieve egels.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah toch leuke muziek hé van Boudewijn ! Ik vond vooral 'de eenzame fietser' mooi. Leuke kaart met die fanfare stoet ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of wij dat liedje kennen. Ze blijven leuk de liedjes van Boudewijn. Het kaartje is geweldig, de stempel het kleurwerk en het papier welke je gebruikt hebt. Dank je wel voor het meedoen met deze uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen