Volgers

zaterdag 4 juli 2020

Experiment Blauw / Wit

Hallo allemaal,

Vandaag was ik aan het experimenteren 
voor de Blauw-Witte kaart
voor de challenge van 
Zie hieronder het resultaat.


Ik heb met Midnight Blue van Memories 
gestempeld op blauw cardstock.
Hier en daar wat ingekleurd en stipjes gezet
met een witte pigment pen.
Ook hiermee de tekst wat bijgewerkt.
De postzegelstans komt uit China.

Het is weer eens iets anders.
Experimenteren is ook leuk om te doen.

OEPS en nu zie ik dat ik te laat kom, om nog mijn kaart te linken.
Jammer, maar 't is nu zo.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Je experiment is goed uitgepakt, mooie kaart!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je experiment is helemaal geslaagd. Toffe kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je niet meer mee kon doen, het is een mooie kerstkaart in blauw/wit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je te laat was om met deze leuke kaart met de challenge mee te doen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig blauw/wit kaartje Carla....jammer dat je te laat was om in te sturen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al was je te laat voor de blauw/wit challenge, je hebt er in ieder geval een mooie kaart bij! En je bent lekker bezig geweest.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een superleuke uitvoering van de uitdaging Carla.
    Helaas te laat maar wel een voorraadkaartje erbij.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je te laat was, maar het is een prachtige kaart Carla, en zo heb je toch weer eentje meer tegen december ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het geeft een mooi effect, die witte gelpen stipjes.
    Jammer dat je te laat bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat jammer dat je niet meer kon mee doen, je experiment is helemaal geslaagd! Vind hem prachtig.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is een leuk experiment, Carla!
    ik vind het resultaat erg mooi!
    Dit ga ik ook eens proberen, je hebt mij geïnspireerd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk Carla, blauw wit is altijd leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart Carla!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je experiment is zeer geslaagd!
    Heel erg mooi!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen