Volgers

maandag 20 januari 2020

Reminder challenge 18 (januari) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

We zijn al de 20ste van de maand 
en dan plaatsen we onze reminder bij Carlin's Kaartenparadijs.

Voor ons dubbel thema

KINDERKAART + STREPEN en/of VIERKANTJES
CHILDREN'S CARD + STRIPES and / or SQUARES

staan  al  mooie kaartjes te bewonderen,
maar 't zou leuk zijn moesten er daar nog wat bijkomen.
Jullie hebben tot 31 januari 12.00 GMT
de tijd om je kaart/creatie HIER te linken.

Mijn voorbeedkaart voor de reminder
zien jullie hieronder
Ik hoop dat jullie er inspiratie kunnen uit halen.


Ik gebruikte hiervoor de digital stamp
"Friendship" van Beccy's Place.
Helaas is deze ondertussen in Beccy's Online Shop
niet meer te verkrijgen.
De stempel heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos.
Wanneer ik het nu zo zie,
valt mijn kleurenkeuze wat tegen
en dat komt doordat ik het teveel bij
het scrappapier wou laten passen.
De rand rond de digital stamp is gemaakt met
een snijmal uit China.
Het scrappapier is al wat ouder en komt
nog van Boekenvoordeel.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

14 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje Carla! Schattige digi en ik vind je kleurencombinatie juist supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje en hoe de beer de poes troost mooie kleurtjes bij elkaar.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla
    Echt heel schattig dit kaartje en wat de kleurencombie betreft dit past supergoed bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met die lieve digi, die je weer mooi hebt ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje, Carla.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch een mooi kaartje met het paarse beertje en roze poesje😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kleuren er juist erg mooi bij passen.
    Maar, misschien had jij het mooier gevonden als je de beertjes juist in een contrasterende kleur had gekeurd?
    Toevallig plaatste ik vanmorgen nog een kaart bij jullie challenge.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Carla.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superschattige kaart Carla, heel mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje en knuffeltjes die kunnen natuurlijk in alle kleuren, ze passen zeker goed bij je papier.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig bere-kaartje. Ik zou niet onmiddellijk aan deze kleurencombinatie denken, maar,je hebt een prachtig resultaat.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen