Volgers

zondag 1 december 2019

Challenge 17 (december) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand
en ook de allerlaatste van 2019.
Tijd voor een nieuwe challenge bij
Deze keer heb ik het thema mogen kiezen
en dat is:

TEKST + ROND / CIRKELS
TEXT + ROUND / CIRCLES

Voor meer uitleg over deze opdracht
loop je best eens bij Carlin langs.

Mijn inspiratiekaartje zien jullie hieronder:
 Zo is hij toe, klaar voor in een envelopje

De achterkant van het dichtgevouwen sneeuwmannetje

En zo is hij opengedraaid
en kan hij eender waar gehangen worden.

Voor de TEKST heb ik 2 clear stamps van Beccy's Place gebruikt,
namelijk ééntje uit "Sugar and Spice" en
ééntje uit "Emu Parade".


Hoedje en neus tekende ik zelf
en uitgeknipt.
Mond ook getekend.
De rondjes zijn gemaakt met snijmallen van Nestabillities,
ook de knopen.
2 kleine splitpennen om de rondjes op te laten draaien.
De bloem op zijn hoed is gemaakt met een
ponsje van Nellie Snellen.
Wiebeloogjes uit China.

Dit kaartje laat ik deelnemen aan de challenge:
The Sketchy Challenge: #159 Chistmas

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

19 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Carla en een leuke challenge. Toevallig heb ik al een kaart klaar met rond en tekst, zal hem gauw plaatsten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh oooh, waar leuk is dit.
    Hoe verzin je het?!!
    Ik heb dit nog nooit gezien..... draaien en dan wordt de sneeuwpop groter?
    Erg leuk gemaakt, zeker omdat je zelf veel getekend hebt.
    Ik hoop mee te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk sneeuwpop net een verrassing element!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superverrassende kaart, Carla. Heel mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig sneeuwpopje met verrassingselement! Wat een heerlijk guitig gezichtje heeft hij! Fijne zondag nog, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met deze leuke challenge!
    Dit moet heel goed te doen zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is dit leuk gevonden zeg ! Echt een geweldig leuke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en verrassende sneeuwpop kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van klein naar groot, telkens even mooi en leuk om op te hangen.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor , met de cirkels kun je leuke dingen doen
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit, je sneeuwpop!
    Groetjes AM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terugkreeg, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft te herenigen. Toen ik contact opnam met baba Amiso, gaf hij een liefdesbetovering voor mij en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en begon me te smeken . Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso the Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel veel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheiding, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is je kaart leuk geworden, mooi gedaan het gezichtje en de hoed.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave sneeuwpop heb je gemaakt Carla. Je moet er maar op komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke challenge, je hebt een hele mooie sneeuwpop gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd, lijkt eerst een gesmolten sneeuwpop, verrassend dat je hem open kunt draaien!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Carla
    Wat een leukerd dit kerstkaartje en dat de sneeuwman groeit vind ik superleuk bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke sneeuwpoppenkaart en heel leuk met die tekst erbij! Geniaal gevonden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen