Volgers

vrijdag 22 november 2019

Kerst + Zelfgemaakte Achtergrond

Hallo blogmaatjes,

Ik heb nog een kerstkaart met een zelfgemaakte achtergrond gemaakt.
En dat is gelijk ook nog een inspiratiekaart voor 
onze november challenge van Carlin's Kaartenparadijs.


Ik gebruikte de digital stamp "Snowman family"
uit de set "Snowman" van Beccy's Place.

Je kan deze digital stamp HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb gekleurd met
Faber Castell Polychromos.

De achtergrond heb ik gemaakt met
Distress Ink:
tumbled glass, broken china ,
chipped sapphire en dusty concord

De boompjes zijn gestempeld.
De tekstempel heb ik al heel lang, geen idee meer van welk merk,
maar ik blijf hem heel mooi vinden.


Wil je deelnemen  aan onze challenge

KERST + ZELFGEMAAKTE ACHTERGROND
CHRISTMAS + A HOMEMADE BACKGROUND

dan kan je HIER  bij Carlin's Kaartenparadijs je creatie plaatsen.


En je kan het nog combineren met de challenge bij Beccy's Place

De hele maand november maak je daar kans  om leuke prijzen te winnen.
met de Kerstchallenge: Month of Holiday Cards challenge.
Altijd leuk om mee te doen.

Voor dag 22 maak je iets dat begint met de letter S
denk aan:
Santa, stockings, star, snowman, shepherd, s-fold card, shutter card, shaped card, step card, star fold, scallops, stitching, sponging, stamping, stencils, scarlet, sepia, silver, sparkle, sequin, snow, snowflake

Ik doe al mee met de S van
Snow, Snowman, sky and Scene

Deze kaart neemt ook deel aan de challenge van:
De egel: Kerst en gebruik 3 bomen (ik heb er zelfs 4 bomen op mijn kaart)

Sheepski designs: #32 Christmas is coming

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

17 opmerkingen:

  1. Superleuke sneeuwpoppenfamilie! Heel leuk in het zelfgemaakte sneeuwlandschap ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig tafereeltje zo. Een mooi gemaakte achtergrond met de mooi gekleurde sneeuwpoppen.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke sneeuwpoppen. Mooie achtergrond.

    Fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig de familie snowmen in een winters tafereeltje. Mooi kaartje Carla.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, wat een mooie kaart! Het is een mooi geheel zo die sneeuwpoppen familie past perfect in je mooi gemaakte achtergrond!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a gorgeous background and a beautiful scene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kaart. Mooi kleurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en wat heb je die achtergrond prachtig gemaakt, de sneeuwpoppen komen zo mooi tot hun recht.
    Maak je de achtergrond uit de losse hand of gebruik je malletjes, ik ben erg benieuwd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your backgrounds are fabulous Carla! I especially enjoy seeing the night scenes you create with the beautiful glowing moon. The addition of glitter under each tree gives the impression of sparkling icy snow. Beautiful!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Een heel mooi kaartje heb je gemaakt!
    En ik zag dat jouw kaart voor mijn verjaardag ook tussen de stapel ligt hier! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Carla
    Wat een mooi kerstkaartje met de sneeuwpopfamilie,book je achtergrond is weer prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kaart vind ik dus geweldig mooi, zowel de leuke sneeuwmannetjes als de knap gemaakte achtergrond!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig kaartje Carla! Super mooie stempel vind ik dit, je hebt er een geweldige achtergrond bij gemaakt! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei, ik zie dat ik een beetje achterloop met het lezen van jouw blogberichten. Wat heb je de laatste tijd veel mooie achtergronden gemaakt op je kaarten en ook zo veel verschillende. Leuk dat je daar zo veel plezier uit kunt halen. Je kaarten mogen er stuk voor stuk zijn, het zijn echt plaatjes! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooi plaatje heb je er weer van gemaakt Carla. Leuk die sneeuwfamilie met al die kleine mini-sneeuwpopjes in dat prachtige landschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met dit enige afdrukje Carla. je achtergrond is erg mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen