Volgers

donderdag 18 oktober 2018

Emu Parade (2) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Zoals ik gisteren al zei, ben ik er vandaag weer 
met een 2de kaartje dat ik gemaakt heb met 
de clear stamp set "Emu Parade" van Beccy's Place.
Ook deze stempel uit de set vind ik een leukerd.
Nu heb ik hem in een kerstkaart verwerkt.


Ook weer een grappige,toch ?

Misschien laat ik die rond de feestdagen 
nog eens bij dezelfde persoon langskomen.

De clear stamp set "Emu Parade" kan je 
HIER in Beccy's Online Store vinden.
Het kleurwerk heb ik met
Faber Castell Polychromos gedaan.
De ovale mal rond de stempel komt uit China.
De kerstbomen zijn gemaakt met
SDL026 van Nellie Snellen.
De hulstblaadjes en besjes zijn gemaakt met
ponsjes FLP033 en FLP039 die eveneens 
van Nellie Snellen zijn.
De kerstrozen zijn gemaakt met Lr0142
Creatables Poinsettia van Marianne Design.
Een tekststempel.
Het scrappapier komt uit een oud pakketje 
van Eline Pellickhof  

En hier heb je de leukerd nogmaals in close-up

Ik plaats deze kaart ook nog een keertje bij 52 Weeks to Christmas,
want daar zitten we ondertussen al aan
Week 42 met onze kerstkaarten.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

27 opmerkingen:

  1. Oooh….deze is ook erg leuk geworden, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van mallen en stempels Carla
    Gezellig dat je meedoet , by WTC52 voor week 42
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze ook weer een leukerd, Carla....gave stempel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat ben jij ondeugend, om die persoon zo te plagen! Maar je kaart is wel superleuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel er leuk, met die lichtjes slinger om zijn nek!
    Als en deze kaart echt op gaat sturen naar dezelfde persoon....whahahaaa, jij durft!!😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel grappig, die emoe op je kerstkaart! Vooral leuk voor mensen die op het zuidelijk halfrond kerst vieren. Weer eens heel wat anders.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, en ook je vorige mag er zijn hoor !
    Prachtige werkjes, groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een prachtige kaart, mooi versierd en zo leuk met die Emoe ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Carla,
    Weer zo'n grappigerd nu voor de kerst hel leuk met die lichtjes mooi ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje en wat is dit een leuke stempel! Mooi die traditionele kerst kleuren. Blijft altijd! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend dit kerstkaartje Carla...heel leuk stempeltje erop en die heb je weer fantastische mooi ingekleurd...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kerstkaartje met dit leuke afdrukje! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is inderdaad een grappige emoe met zijn kerstlichtjes.Mooi afgewerkt met de kerstrood en de bomen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je met deze grappige emoe gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kaartje in echte kerstkleuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een grappige afbeelding op je mooie kerstkaart Carla. Leuk dat je de traditionele kerstkleuren gebruikt hebt, lekker feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda
    ps..heb je mijn mailtje ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart Carla, leuk is de emu met het lampjes snoer, hij ziet er best lief uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ook dit is weer een toffe kaart Carla!
    Mijn moeder zou bij deze kaarten vast aan een voor haar heel vervelend moment gedacht hebben: wij hadden thuis een paar kalkoenen. Mijn vader was een tijdje thuis en had hen geleerd om uit zijn handen te komen eten. toen hij weer aan het werk was, was het mijn moeders taak om de kippen en kalkoenen eten te geven. Die 'mooie' beesten vlogen op haar (eten) af, ma in paniek natuurlijk! We hebben daar vaak om gelachen. Heb daar al heel lang niet meer aan gedacht, maar met je kaartjes komt het weer boven...
    groetjes
    Nancy
    PS We komen zondag in Puurs naar 40-45 kijken. Schrok dat dit zo ver rijden is van hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super grappig !
    Gaaf resultaat !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toen ik deze stempels voor het eerst zag, dacht ik... oei, wat maak je daar nou toch van? Nu ik zo jouw kaarten bekijk, kan ik alleen maar bewonderend zeggen: Carla,wat heb je dat toch weer schitterend gedaan! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook deze is weer prachtig Carla, geinige stempels zijn het!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha, ook deze is ook Super!
    Diegene waar de kaart voor is, krijgt spontaan een lach stuip aan het eind van het jaar!!! lol.
    liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi kerstkaartje, leuk die grappige stempel!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen