Volgers

maandag 18 juni 2018

Spring Tulips 2

Hallo allemaal,

Vandaag volgt er nog een 2de voorbeeldkaartje met 
de "Spring Tulips" digital stamps.
Het kaartje van gisteren viel mij wat tegen, 
maar dat van vandaag vind ik wel goed meevallen.
Jeanet Tiemessen, had hem al eerder gezien, 
want zij heeft deze kaart voor haar verjaardag ontvangen.


De digital stamp "Spring Tulips" kan je HIER in Beccy's Online Shop vinden.
Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychromos.
Daarna zelf een soort label van gemaakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met een sjabloon en Distress Inktjes.
Met een randpons van Martha Stewart een zwart hekje gemaakt.
Een klein zwart vlindertje erbij en klaar.


Supporteren jullie mee voor onze Rode Duivels?
Vandaag spelen ze hun eerste wedstrijd tegen Panama.
Mijn tuinkabouter is er klaar voor en wij ook.


Pssst !!!
Breng ook eens een bezoekje aan ons challengeblog
Carlin's Kaartenparadijs


Dit gaat op 1 juli a.s. van start.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

16 opmerkingen:

  1. Jaaaa….deze mooie kaart hangt inderdaad te pronken aan mijn verjaardagslijntje. Nogmaals bedankt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the flower with the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurwerk en ook je achtergrond is mooi.
    Haha, aan jouw kabouter kan het niet liggen....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje! In vind die tulpen wel erg leuk! En we gaan zeker meekijken naar de rode duivels!! We hebben geen Nederlands team om te kijken dus maar naar ons tweede vaderland! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tulpenbolkaart (wat een woord zeg).
    Staks zullen we samen met je tuinkabouter mee supporteren voor onze Rode Duivels!
    groetjes
    Marleen
    Ben benieuwt of deze reactie gaat lukken want gisteren ging er iets goed mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart voor Jeanet. En als ik er aan denk zal ik vanavond voor jullie duimen, succes!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wees niet te streng voor jezelf, je kaartje van gisteren ziet er leuk uit, maar inderdaad... deze is wel mooier! Wauw, de kleuren spatten van het scherm, mooi ingekleurd ook. Haha die tuinkabouter, ik duim voor je mee hoor. Hier wel 3 mannen in huis, maar geen één heeft belangstelling voor voetbal.. ( zijn meer van de motorsport en formule 1 hihi) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Carla, een hele mooie kaart en je hebt je heel precies en fijn ingekleurd. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gekleurd en een prachtige achtergrond op je kaartje.
    Proficiat voor het Belgisch team, ik hoor net op de radio dat ze hebben gewonnen!
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart,Carla met een hele mooie stempel.Prachtige achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja deze vind ik ook mooi.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje! De achtergrond is gaaf gedaan en de tag ziet er ook heel mooi uit.
    Ik ben nu uiteraard voor België, nu Nederland niet meedoet. EN het gaat goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De rode duivels hebben het goed gedaan Carla met maar liefst 3-0 gewonnen TOP. Je kaartje voor de jarige is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart en de achter grond is ook super mooie kleuren bij elkaar.
    wij zijn ook supporter van de rode duivels .al één wedstrijd gewonnen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen