Volgers

zaterdag 21 april 2018

Cheerful Sketches, reminder april (Dr. Digi's House of Stamps)

Hallo allemaal,

De reminder voor Cheerful Sketches
Jullie hebben nog tijd om deel te nemen aan onze challenge.
Onze sponsors zorgen  voor  hele leuke prijzen.
Doen jullie  ook weer gezellig mee ?

Onze regeltjes nog even op een rijtje:
1. Jullie mogen zoals altijd meedoen met 3 kaartjes.
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en Top 3 mogen de maand daarop GDT zijn.

Mijn voorbeeldkaartje zien jullie hieronder:

Deze leuke digi, 
heb ik uitgekozen in de webshop van onze sponsor 
Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Door de kerstman andere kleurtjes te geven, 
is het een stoere motorrijder geworden.


Deze motorrijder heeft ondertussen heel wat kilometertjes afgelegd en is 
vanuit Puurs (België) naar Hooge Zwaluwe (Nederland) gereden.
Want daar was onlangs Richard, van Martha jarig.

De te gebruiken sketch:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens,
 Groetjes 
 Carla

17 opmerkingen:

  1. Hallo Carla,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt....aan het weer zal het niet liggen!
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere mannenkaart, Carla.
    En gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk is mijn kaartje op tijd aangekomen. Door mijn logeerpartijtjes bij mams, bleef de kaart iets langer liggen dan gepland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Carla nog van harte met je verjaardag gelijk met onze zoon.
    wat een leuke kaart echt stoer zo'n man op de motor, als de jarige ook een motor liefhebber is dan kan hij deze kaart vast waarderen.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat, Carla! Je hebt een mooie, zonnige dag.
    Je kaartje vind ik prachtig. Leuk, zoals je de kerstman uit- en ook weer aangekleed hebt. Heel gaaf kaartje.
    Fijne verjaardag verder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt er mooi weer bij..
    Leuke en stoere kaart met de motor rijder,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Carla,
    Ja die kaart hangt in de werkkamer van Richard heel stoer te zijn!
    Echt superleuk is tie!
    Nogmaals hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, je zult wel lekker in de tuin zijn nu met je familie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla, gefeliciteerd met je verjaardag! En wa leukda je ze aan Richard stuurde. Hij is super! Helemaal als je Richard een beetje kent....
    Geniet van het weekend en ik hoop dat je een boel post hebt gekregen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelfs op je verjaardag ben je nog creatief bezig 😊
    Wat een leukerd, een stoere motormuis. Mooi gemaakt Carla.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige kaart! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende mannenkaart, gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je trakteert ons op je verjaardag op een stoer kaartje Carla! van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat mijn kaartje inmidbdels aangekomen is in België.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry dat ik gisteren niet langs kwam op je blog. Ik zit hier midden in een bouwwerf, met intussen een half afgebroken keuken en een binnenmuur die ze gisteren hebben eruit geslagen. Ppffff... Alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag ! Je had alvast een stralende dag ! Hopelijk heb je ervan kunnen genieten! Superleuke kaart met je biker ! Groetjes, en fijne zondag, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS : ik ben blij dat mijn kaartje is toegekomen :) Groetjes, GinaXX

      Verwijderen
  14. Geweldig mooie kaart CArla!
    Nog van harte proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla, je vroeg even iets over mijn embossingmal. die heb ik gekocht in China bij aliexpress. Je kaartje is een mooie, lekker stoer en een mooie sketch! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart en fijn om te horen dat je kaart al zo snel bij jou bezorgd was.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen