Volgers

donderdag 22 maart 2018

Hondje

Hallo allemaal,

Dit kaartje moest ik nog snel in elkaar zetten,
 zodat die volgende week richting Nederland kan.
Het stempeltje komt uit China 
en toen ik deze toegestuurd kreeg,
 daagde dit lieve hondje me uit,
 om meteen aan het kleuren te gaan.
Hij ligt al een tijdje te wachten 
om in een kaartje verwerkt te worden.
Tuesday Morning Sketches, had de perfecte sketch, 
dus ben ik daarmee aan de slag gegaan.
Ik ben er zeker van, dat mijn hondje een leuke thuis krijgt, 
want de jarige is helemaal weg van dit soort hondjes.


Stempel en mal eromheen komen uit China.
Het kleurwerk heb ik gedaan met Faber Castell Polychromos.
De bloemetjes zijn gemaakt met LIT-206 van Kreaxions
en ingekleurd met Vintage Photo Distress Inkt.
De blaadjes zijn gemaakt met pons FLP031 van Nellie Snellen.

Challenge:
Tuesday Morning Sketches: #445 (zie sketch hieronder, gedraaid)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje Carla, zo een schattig en mooi ingekleurd hondje erop....
    TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurwerk Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah...wat een schatje is dit, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje voor de jarige!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, I love the cute dog image!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje ,en het plaatje van het hondje zo vertederend zoals hij je aan kijkt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! En ik heb dit hondje al wel vaker gezien. Hij is erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaahhhh.....wat een schatje!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige gekleurd Carla, een heel leuk kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla
    Wat een prachtig lief schattig kaartje en zo mooi ingekleurd!
    Ben op slag verliefd op dit schatje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit hondje is heel mooi gekleurd, de schaduwen liggen mooi op hun plaats en geven het stempeltje iets extra. Ik weet dat je zelf ook van honden houdt vandaar dat je deze schattige stempel gekozen hebt.
    groetjes
    Marleen
    (ook je vorige kaart met de uiltjes is heel mooi)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card!! This puppy is so cute, and I love the flowers and leaves!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig hondje Carla,
    Hij past perfect op je mooie kaart, leuke sketch heb je gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen