Volgers

dinsdag 21 november 2017

Big Party

Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk en ontspannend 
om mijn vrije tijd door te brengen in mijn knutselateljeeke.
Nu het met mijn man terug beter gaat, 
heb ik er terug wat meer tijd voor.
Het doet zo goed.
Ik heb me weer eens verdiept in een sketch, 
namelijk die van Sketch Saturday.
Gelijk maak ik ook gebruik van de bingo challenge van 
Catch the Bug en daar kies ik voor 
Bugaboo - Embossing - Button.
Ook komen o.a. de kleuren van de inspiratie photo van 
The Sketchy Challenges me voor deze kaart goed uit.


De leuke digi stamp heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Daaronder zit de mal uit China, die ik supergraag gebruik.
Ook het ballonnetje, dat ik als detail gebruik, 
komt van de Chinezekes.
Het zijn er oorspronkelijk 3 aan elkaar en daar knip ik er 2 van weg.
De achtergrond heb ik gemaakt met een embossingmal 
en nog een strookje sccrappapier.
Tekstlabel, knoopje en raffialintje.



Challenge:
Catch the Bug: Bugaboo bingo challenge 
(Bugaboo image - Embossing - Button)
Sketch Saturday: Week #490 (zie sketch hieronder)
The Sketchy Challenges: #131 Inspiration Photoboard (zie hieronder)
Gezellig dat even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Wat een feestvarken! mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, heel leuk gemaakt! En wat is je afdrukje prachtig ingekleurd zeg.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes alles bij elkaar, je hebt je best gedaan Carla.
    Fijn te horen dat het beter gaat met je man.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, Carla!. Mooi gekleurd en leuke details.
    Dank je wel voor het meedoen met de Catch The Bug challenge.
    Fijn dat het weer beter gaat met je man en dat jij daardoor weer wat meer knutseltijd krijgt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met dit vrolijke varkentje. En heerlijk dat je weer wat meer tijd hebt om te knutselen nu het beter gaat met je man. Een positief bericht.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vrolijke kaart.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    Ik heb die set stansen ook, maar dat zijn toch losse stansen?
    Je kaartje is weer heel mooi met de leuke digi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen Ans, die 3 ballonnetjes zitten bij mij aan elkaar.

      Verwijderen
  8. Fijn om te horen dat het telkens wat beter gaat met je man, Carla. En wat een leuke kaart heb je nu ook weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed dat het beter gaat met je man Carla! Leuke verjaardagskaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla,
    wat superfijn dat het beter met je man gaat!!!!
    Mooi is dit felicitatiekaartje met dat varkentje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Wat fijn dat het zo goed gaat met je man.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit kaartje is ook echt een feestje om te zien.
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    Super leuk dat je meedoet bij onze moodboard challenge bij The Sketchy Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk kaartje Carla een heus feestvarken staat erop! het doet me goed om te lezen dat het goed gaat met Marc

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijke en leuke kaart Carla. Fijn dat je weer wat meer kan knutselen, het is ook zo fijn hier mee bezig te zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje!! Enige digi is het een mooi ingekleurd. Fijn dat je de rust weer kunt vinden om in je knutselateljeeke tijd door te brengen...
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute take on the sketch at Sketch Saturday. I love that pig image you used! Thanks for joining us at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi super cute image and love the colours that you have used thank you so much for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen