Volgers

maandag 21 augustus 2017

Wie is er jarig vandaag?

Hallo allemaal,

Wie is er jarig vandaag ?
Jawel, Angelique, een blogmaatje van https://annigide.blogspot.be/
Ik stuurde haar dit kaartje en hopelijk heeft ze het goed en wel ontvangen, 
want het is niet de eerste keer, dat mijn post vanuit België niet tot in Nederland geraakt.


Voor het maken van deze kaart heb ik me nog eens toegelegd op stempelwerk.
De hortensia is een stempel die ik al een hele tijd had liggen, 
maar 'k had hem nog niet gebruikt, 
zonde eigenlijk, want het is zo'n mooie.
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De achtergrond maakte ik met Distress Inkt en enkele stempels.
Voor de afwerking gebruikte ik een gestempelde vlinder, 
een uitgesneden  vlinder en een uitgeponste libel. 
Ook nog enkele strass steentjes en een label erbij.


Challenge:
2 sisters on the blog: challenge # 6, Alles mag (3de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor Angelique gemaakt, Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie verjaardagskaart Carla. Die hortensia is héél mooi! toffe combinatie van kleuren met potloden en spelen met inktjes. Ik zie dat je bolletjesachtergrondstempel al van pas kwam...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor Angelique gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, great colours and details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zou zeker zonde zijn Carla als je prachtige kaart niet aan komt bij Angelique! Ik verstuur naar België altijd via het postkantoor en gaat gelukkig altijd nog goed!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart voor Angelique heb je gemaakt Carla. Mooi gestempeld en gekleurd.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een plaatje van een kaart Carla, mooi van kleur en zo mooi ingekleurd, daar zal Angelique blij mee zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor Angelique gemaakt Carla. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempel, die moet je zeker vaker gebrukken hoor.
    Bedankt voorje laatste inzending op ons blog.
    Groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ingekleurde hortensia. Ook je zelfgemaakte achtergrond is mooi gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh mooi Carla ook zo mooi ingekleurd.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla,
    je hebt een prachtige stempelkaart voor Angélique gemaakt, ik hoop dat ie aankomt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje!! Lekker kleurrijk, en vrolijk.
    De vlinders maken het helemaal af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla,
    Wat een prachtige stempelkaart heb je gemaakt voor Angelique. Ze zal er super blij mee zijn! D kleuren die je gekozen hebt zijn super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Carla. Ik ben gek op hortensia's.
    Leuk dat weer meedoet bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje voor de jarige. De mijne ging maandag pas op de bus vanuit België. Een beetje laat... maar als ze hem aankrijgt toon ik hem op mijn blog. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig is je prachtige kaart goed aangekomen Carla, dank je wel. Hij staat tussen de andere kaarten op de kast te pronken. Mooie achtergrond heb je gemaakt en de hortensia is een prachtige stempel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Carla, zo totaal anders dan we van je gewend zijn, maar ook dit soort kaarten gaat je prima af! groetjes Petra P.S. hoe is het met je man, wordt er enige vooruitgang geboekt? Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Carla, dat stempelwerk gaat je dus ook goed af.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Carla,
    Hele mooie stempel inderdaad en mooi ingekleurd,leuke achtergrond er bij!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Carla,
    Hele mooie stempel inderdaad en mooi ingekleurd,leuke achtergrond er bij!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen