Volgers

zaterdag 22 juli 2017

Stanley in Paradise (Beccy's Place)

Hallo allemal,

De nieuwe digi stamps "Stanley in Paradise" zijn verkrijgbaar in Beccy's Online Store en die zijn HIER te vinden.
Alle voorbeeldkaartjes van ons DT staan op Beccy's Place en het mijne plaats ik zoals altijd ook op mijn blog.
Deze zomerse kaart heb ik ervan gemaakt.


De digi stamp "Stanley in Paradise" heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Een zonnetje en blaadjes uit China erbij.
De kleine bloemetjes zijn gemaakt met een oud ponsje en overal een klein plakpareltje opgedaan.
Het fototoestel is gemaakt met een malletje van Cuttlebug.
Het scrappapier komt van Hema.


Zo dit heb ik snel even geplaatst en nu meteen naar mijn man toe, op kliniekbezoek.

 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

14 opmerkingen:

  1. Erg leuk en zonnig kaartje, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en zonnig kaartje Carla,
    Leuke digi en mooie stansjes heb je gebruikt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt. Zo leuk en zomers. Gaat het de goede kant op met je man?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zomers kaartje Carla. Ik heb ook weer wat stansjes besteld in China!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk kaartje, Carla.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Carla...ik herkende de zon meteen (heb ik ook van Ali).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk vrolijk kaartje!
    Veel succes bij je man.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat een leukerd Carla. Stanley houdt wel van een verkleedpartijtje. Een leuke zomerse kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve en zonnige kaart,Carla.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje Carla, leuke stempel en prachtig ingekleurd weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Carla ! Hoe gek ! Ik bedacht net, ik hoor niets meer van mijn blogmaatje Carla? Ik zocht je op in mijn bloglijst en zie ik kweeniehoeveel posts van jou en niets daarvan kwam in mijn leeslijst? Dus excuses voor mijn 'afwezigheid'. Ik las het nieuws ook van jouw man. Dat zal schrikken geweest zijn? Hoe gaat het nu met hem en is hij nog steeds in het ziekenhuis? Leuke kaart trouwens met dat zonnetje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Carla,
    wat een leukerdje is dit ! Die doet mij alvast aan vakantie denken !
    Hoe gaat het nu met je man ? Ik hoop dat het nog steeds de goede richting uit gaat ! En hoe gaat het op het melkveebedrijf ? Trek je het nog een beetje ? Heb je hulp ?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen