Volgers

dinsdag 23 mei 2017

Vlinder

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt, 
waarmee ik aan enkele challenges kan deelnemen.
Allemaal opdrachtjes die heel leuk waren om te doen.

Deze kaart is het geworden.


Zoals jullie kunnen zien, kwam hier geen kleurwerk aan te pas, 
wat niet zo van mijn gewoonte is, wanneer ik een kaart maakt.
Distressen en stempelen.

Challenges waar ik met deze kaart graag zou willen aan deelnemen:
Dutch Card Lovers, #275 thema "Ik zie ze vliegen..."
Scr@p-Cards Challenges, #96 thema "Maak je eigen achtergrond" (3de inzending)
Let's Craft and Create, #125 thema "Make your own background (2de inzending)
Tuesday Morning Sketches, #404 sketch hieronder

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Carla, weer eens wat anders.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet van jou gewend, maar wel heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Carla,
    mooie achtergrond en een prachtige vlinder,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, deze vlinder en de technieken die je gebruikt hebt! Ook de kleuren vind ik prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Carla, dat gaat je ook prima af deze technieken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, mooie kleuren en mooi stempelwerk. Je babykaartje is mooi geworden, leuker als het origineel. Mooi zijn je eenvoudige, stijlvolle condoleance kaarten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met een mooie achtergrond.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely use of the stamping techniques to create your background. Thanks for joining Let's craft and create. Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla wat een mooie kaart ,prachtige achtergrond en als blikvanger een schitterende ingekleurde vlinder
    dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-cards challengeblog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai zusje wat ben jij de laatste tijd ijverig aan de slag geweest met kaarten maken. Ik zie er hier staan pronken die ik nog niet had gezien en ze zijn zoals ik van jou gewend ben allemaal prachtig geworden.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart en eens een keertje wat anders is ook leuk om te doen toch? Hij is goed gelukt, vind de vlinder prachtig zo! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,Carla.De vlinder is heel mooi en heel mooi stempelwerk.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Mooi gemaakt Carla! Is eens wat anders.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla
    Schitterend is je kaart met hele mooie achtergronden zo in laagjes en die vlinder is echt een blikvanger.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al je kaarten zijn even mooi Carla dus of bij deze 3e inzending 3x is scheepsrecht opgaat....ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat hij prachtig is in deze aardetinten met de vlinder als middelpunt. Super leuk dat je 3x hebt meegedaan aan onze achtergrond-challenge!

    XxIrene SCC-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al je kaarten zijn even mooi Carla dus of bij deze 3e inzending 3x is scheepsrecht opgaat....ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat hij prachtig is in deze aardetinten met de vlinder als middelpunt. Super leuk dat je 3x hebt meegedaan aan onze achtergrond-challenge!

    XxIrene SCC-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card!! I love your pretty papers and the wonderful butterfly!
    Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nee, het is niet echt een Carla-kaart haha, desondanks ziet hij er heel leuk uit! Kan geen kwaad, af en toe eens uit je comfortzone stappen hihi groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een hele mooi kaart Carla! Super gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toepasselijke kaart op het thema "Ik zie ze vliegen".
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very pretty card! Thanks for playing along with us this week at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful!! Thank you for joining with us at Let's Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen