Volgers

zondag 23 april 2017

Superb Fairy Wren Set (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Eigenlijk moest ik dit bericht gisteren al posten, 
maar ik had de

WINNAARS

al van mijn verjaardagschallenge 
(zie bericht van gisteren)
en die moest ik nu toch eerst meedelen
en 2 berichten op 1 dag plaats ik niet graag.

Dus mijn voorbeeldkaartje met de nieuwe digi set "Superb Fairy Wren" zien  jullie vandaag.
Ik vond het zo'n leuke set om iets mee te maken, 
echt helemaal mijn ding, zo mooi allemaal.
Wat vinden jullie ervan ?


In mijn voorbeeldkaart zitten 2 digi stamps uit de set.
Het grote plaatje en de verkleinde vogeltjes naast de tekst, 
waarvan ik ééntje heb gespiegeld.
Alles is ingekleurd met Faber Castell Polychromos.




Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

18 opmerkingen:

  1. héél mooi, het zijn lieve stempeltjes, supermooi gekleurd weer en mooie combi met je dessinpapier!
    fijne zondag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooi plaatje en mooi gemaakt. De combinatie van kleuren vind ik ook erg mooi.
    Super al je kaartjes die je gekregen hebt voor je verjaardag, je bent echt jarig met al die kaartjes vind ik altijd!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Carla! Leuk met de vogeltjes voor op de kaart en ook prachtig ingekleurd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderschöne Karte, sie gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Carla,
    je kaart is heel mooi! Prachtig met de vogels en de kleuren zijn top bij elkaar. Ik hou er ook niet van om twee berichten op 1 dag te plaatsen. Ik wil niemand overvoeren met mijn berichten, hihihi.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Carla!
    Ik vind het ook niet fijn om meer dan 1 berichtje per dag te plaatsen, maar soms kan het niet anders: ik zag dat ik voor 1 juni 5 DT berichtjes heb...ben benieuwd of er iemand is die ze allemaal gaat bekijken....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooi kaartje verdiend ook een ere plaatsje op je blog Carla.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Carla,
    leuke digi heb je gebruikt..ik vind de verkleinde vogeltjes erg leuk
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk stempel en wat heb je het mooi ingekleurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Carla. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een prachtige kaart en mooie kleuren gecombineerd. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt wel een tafereeltje recht uit de natuur in deze kleuren,heel mooi gemaakt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart,Carla.Hele mooie digi met het vogeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Carla,
    wat een prachtige kaart zo met dat vogeltje en weer schitterend ingekleurd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card.Love this color combination and images.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card.Love this color combination and images.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen