Volgers

donderdag 30 juni 2016

Spoedbestelling

Hallo allemaal,

Jammergenoeg heb ik niet de tijd gehad om op donderdag een kerstkaartje klaar te hebben.
Ik ben gisterennamiddag naar mijn kapster geweest en ik kreeg van haar meteen een spoedbestelling.
In mijn kaartenbakje zat geen huwelijkskaart meer en haar overgebuur, de jonge dorpsarts, stapt zaterdag in het huwelijksbootje.
Er zat niets anders op dan meteen hiervoor wat in elkaar te steken en erg dat ik dat vond (hihi).
2 uurtjes later kon ik het kaartje, vers van de pers, aan haar overhandigen.
Ze vond dat ik het snel voor mekaar gekregen had en was er superblij mee.


De afbeelding is de digi stamp "Apply Ever After" en kan je Hier vinden in Beccy's Store.
Het kleurwek heb ik gedaan met Faber Castell Polychromos.


Dit kaartje laat ik deelnemen aan volgende challenges:
Inspiration Destination, N° 92, Anything Goes
Allsorts Challenges, Week 369, Photo Inspiration

Creative Sketchy Girls, Challenge/schets 1

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

28 opmerkingen:

  1. Je hebt er mooie trouwkaart van gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige digi, ik vind je kaartje echt super..
    heb je er echt maar 2 uurtjes over gedaan ??
    dat is knap!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Carla, en met deze kaart maak je het meer dan goed hoor!! Volgende week maar weer een kerstkaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat mooi Carla en zo snel klaar.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en romantische kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die kapster van jou boft maar met zo'n supersnelle creatieveling in de buurt! wat ziet je kaart er weer schitterend uit, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er weer leuk uit Carla. Leuk dat je zo op bestelling kaartjes kan maken.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is mooi kaartje geworden ook mooie kleurtjes.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi gedaan Carla....en eindelijk is het weer zover: we hebben dezelfde schets gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi felicitatie kaartje voor het bruidspaar Carla.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super woman voor een super kaartje die jij hebt gemaakt Carla , een beauty en een zoooooo lief kaartje , top van je, ze zullen helemaal blij zijn denk ik dan
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie trouwkaart. Leuke digi van het bruidspaar, de stans past er prachtig bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige uitwerking van de schets Carla, een geweldige trouwkaart is dit. Dank voor het meedoen bij CSG.
    Groet, Marfien, DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card Carla, I like the bride and groom the background and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kei toffe kaart.

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi trouwkaartje Carla....leuke sketch ook...


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A beautiful creation for our them this week Carla, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card.
    Thank you for sharing at Allsorts Colour Challenge this week and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een super gave leuke kaartjes Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Carla,
    ik denk dat de lijm nog nat was.. hihihi, heel leuk gemaakt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie spoedbestelling en nog een mooie toekomst voor het koppeltje.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje Carla! Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw mooie huwelijkskaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hi
    very pretty card
    thanks for joining us at creative sketchy girls
    hugs Lisbeth
    co owner Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen