Volgers

zaterdag 13 juni 2015

a letter for you

Hallo allemaal,

Gisteren was ik de ganse dag zo ziek dat ik met moeite mijn koetjes heb kunnen verzorgen en voor de rest van de dag in mijn bed heb doorgebracht. 
Daardoor was ook mijn poetswerk blijven staan en heb ik het vandaag moeten doen. 
Maar dan had ik gelijk zin om een kaartje te maken. 
Veel leuker dan poetsen  natuurlijk. 
Ik heb toch  eerst mijn huis netjes gemaakt en daarna aan het kaartje begonnen en ik ben er zelfs nog in geslaagd om het af te krijgen.
De avond begon nu al wel te vallen, binnen was het al te donker om te fotograferen, dan maar buiten in het schemerlicht geprobeerd, zodat ik hem nu in een iets wel mindere kwaliteit kan plaatsen.
Tja, wachten tot morgen kon ik niet, geduld is niet mijn sterkste kant.


Het stempeltje is van Penny Black en dat heb ik zoals naar gewoonte weer kleurtjes gegeven met mijn Derwent coloursoft potloden.

Challenge waar ik met dit kaartje graag zou aan willen deelnemen:
Tuesday Morning Sketches, #304 naar de sketch van hieronder
Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

29 opmerkingen:

  1. Wat vervelend Carla dat je gisteren ziek bent geweest....dan geraak je zo achterop met het werk....maar vandaag weer erg je best gedaan... huisje aan kant en een schitterend kaartje geaakt ...mooi gedaan hoor met een leuke sketch...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat erg dat je zo ziek was Carla,wat kun je je toch beroerd voelen hè?
    Maar gelukkig kon je vandaag toch weer aan de slag met een kaartje,en het ziet er weer leuk uit! Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je weer beter bent!
    Mooie schets die je gebruikt hebt, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt! Die egeltjes zijn toch wel superleuk hé
    Fijn weekend nog!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, Carla.
    Hoop dat je je inmiddels weer een stuk beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet card! Love the cute image, wonderfully colored! Great papers and colors! Thanks so much for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!
    Be sure to stop by Patti's blog and leave a comment and vote for your favorite DT entry. Patti has another giveaway for those who leave a comment/vote!

    http://pattirowe.blogspot.com/2015/05/heres-where-you-will-vote-during-my.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous card Carla, I like the image and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute!! I love the papers and image!!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie (TMS DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje :)

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje, Carla,
    mooi kleurwerk, leuke papiertjes, erg mooi de postzegel,
    een echte Carla kaart!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg mooie en vrolijke kaart met hele lieve kleuren die je hebt gebruikt!
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart Carla...tja, die koetjes van jou moeten toch verzorgd worden, ziek of niet ziek! En wat goed van je dat je eerst gepoetst hebt en daarna pas aan dit mooie kaartje bent begonnen! Beterschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje met een lief egeltje. Mooi dat je je weer wat beter voelt. Als vrouw kun je eigenlijk geen dag ziek zijn he... ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met een lief egeltje. Mooi dat je je weer wat beter voelt. Als vrouw kun je eigenlijk geen dag ziek zijn he... ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig ben je toch weer wat opgeknapt, want anders hadden we niet kunnen genieten van dit super leuke kaartje.
    Hopelijk hebben de koetjes je niet gemist ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuke kaart Carla. Mooie kleur en een leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla, een prachtige kaart met een mooie sketch, heel mooi DP en een scheetje van een stempeltje. Een schatteke hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart,Carla.Mooi stempeltje. Een hele leuke sketch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat fijn dat je weer opgeknapt ben en dit mooie kaartje hebt kunnen maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaart. Met mooie kleuren en details en de sketch vind ik heel gaaf. Ik ben ook altijd ongeduldig met mijn kaarten. Hopelijk ben je nou weer helemaal opgeknapt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! En gelijk de postzegel erop, grappig!
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Carla hij staat er goed op het is weer super kaartje
    fijn dat je weer opgeknapt ben
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje met een prachtig gekleurd stempeltje Carla - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Carla
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Carla
    Ik hoop dat je weer opgeknapt bent vrouwtje, de koetjes moeten gemolken worden hè, hoe beroerd je ook bent en het huishouden dat komt wel weer hoor.
    Je kaart is weer zo mooi, warme kleuren, ook de stempel van Penny Black is schattig, een plaatje van een kaart heb je gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hopelijk ben je weer een beetje fit Carla...
    Prachtig kaartje in het roze en penny black het blijft leuk

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very cute card, this image is so sweet. Thank you for playing along with Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super mooie kaart
    en wat een lief stempel met de egeltje..
    groetjes, Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattige kaart, Carla! Hopelijk voel je je snel weer helemaal beter!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen