Volgers

dinsdag 14 oktober 2014

Zo'n teleurstelling

Hallo allemaal,

Dit moet me toch even van het hart en van mij mag het iedereen weten, zodat je zelf ook niet voor een teleurstelling komt te staan.

Op 4 september zag ik bij Miekelotte  dat ik de challenge gewonnen had en daar was ik zo blij mee, maar al snel sloeg het om naar een grote teleurstelling.
Ik moest mijn gegevens doorsturen om een set mooie embossingmallen in ontvangst te kunnen nemen.
4 mails heb ik ervoor gestuurd en dan ook nog eens een bericht geplaatst op het challengeblog, maar op niets een antwoord gekregen en er werd mij ook niks toegestuurd
Vandaag ging ik nog maar eens op het blog kijken of er al nieuws was en wat zag ik?
Er had iemand bij mijn bericht geschreven, dat ik wel naar mijn prijs zal kunnen fluiten.
Zij had een bestelling gedaan in de webshop en krijgt ook haar hobbymateriaal maar niet toegestuurd. Zelfs niet naar vele mailtjes en telefoontjes.
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die teleurgesteld is.
Voor mij staat het vast, ik doe nooit meer mee met haar challenge.
Het is me niet om de prijzen te doen, wel altijd leuk natuurlijk, maar als je een belofte doet, dan moet je die wel nakomen.

Dit was mijn ingezonden kaart met als thema "zomerboeket".

Groetjes,
Carla

31 opmerkingen:

  1. Wat sneu voor je, Carla.
    Heb er inderdaad al meer over gelezen.
    Je kaartje is in ieder geval heel leuk.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan je kaart heeft het in ieder geval niet gelegen, is echt een plaatje. Maar ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is. Ik vind het echt niet netjes van haar. Als je wat beloofd moet je het inderdaad ook doen. Had inderdaad ook al gelezen dat er problemen met een bestelling waren.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad niet netjes. Ik kan me goed voorstellen dat je hier melding van maakt Carla en iedereen waarschuwt hiervoor.
    Aan je kaartje ligt het niet want dat is een prachtstuk !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is idd niet leuk had er ook al over gelezen erg jammer en zeker niet netjes
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,
    echt heel vervelend is dit, heb je gewonnen, krijg je geen prijs..maar ik had ook al gelezen, dat iemand iets besteld had en betaald en ook maar niets ontving, tot ze de naam van de webshop bekend maakte en haar geld retour kreeg..ik hoop dat je nog iets krijgt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat sneu voor je Carla...ook ik deel je mening ...als ze een uitdaging met een prijsje organiseren moeten ze de belofte nakomen...Maar ook ik ben aan het wachten op een prijsje ...moet wel van Engeland komen....en de verzendkosten zijn hoger dan de prijs...maar dat risico heb ik zelf gekozen ...moest ik maar niet meedoen met die challenges....en een prijsje af en toe is wel heel leuk...maar ook een top3 plekje kan ik erg waarderen
    hopelijk komt het allemaal nog goed, dat hoop ik tenminste voor je....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Carla wat is dit naar.....ik vind het echt heel erg vervelend voor je. Ik had het je zo gegund.... Het is erg onfatsoenlijk om je beloftes niet na te komen, bah. Nou, bij die webshop ga ik zeker niets bestellen. Ik hoop dat je alsnog je prijs krijgt Carla. Maar je kaartje is in ieder geval beeldschoon!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel sneu Carla, maar ik heb die ervaring met buitenlandse challenges ook al meermalen ervaren...een herinneringsmail sturen en nog eens op het challengeblog plaatsen dat je ze gemaild hebt en nog geen antwoord hebt gehad, helpt niet...en dan praat ik ook over 'grote' challengenamen.....ik voel dus echt met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel sneu dat het zo is gelopen...aan je mooie bloemenkaart ligt het niet. En hoop dat ze haar naam niet nog meer te grabbel gooit en alsnog haar belofte nakomt... Wat een mentaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een teleurstelling, Carla! Jammer dat het zo moet gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel sneu Carla, bah. Is echt niet leuk!! Ik weet wie je bedoel, zei heeft inmiddels wel na heel veel pogingen haar geld terug gekregen! Want dit wilde ze maar daarbij ook helemaal geen reactie. Ook niet goed te noemen. Echt balen!!!
    Hopelijk komt het alsnog goed!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Carla, echt zo mooi gedaan. En zo jammer dat je geen enkele reactie krijgt, zo ga je niet met mensen om. In ieder geval een wijze les om daar niets te bestellen. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Carla
    Wat lees ik nu toch hier.
    Dat je teleurgesteld ben geloof ik graag, wat een rotstreek zeg.
    Je kaart is prachtig, je hebt je gelukkig niet uit het veld laten slaan.
    Zo mooi gekleurd en zulke mooie kleuren, kop op meid er is niets aan te doen, volgende keer beter.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja, ik sluit me volledig aan bij medebloggers die al voor me gereageerd hebben. Ik heb dit ook al 2 keer meegemaakt 1x op een Nederlands blog en 1x met een buitenlands blog! Ook al gaat het niet om de prijzen het blijft toch leuk als je een keertje wint!
    Aan je kaartje ligt het zeker niet Carla, want die is zoals altijd beeldschoon.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat jammer Carla. Heel vervelend dat ze niet reageerde. Het gaat wel om het idee dan moet je geen uitdagingen doen. Wie weet komt ze nog tot bezinning. We weten er nu van! Dank je wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla, er zijn de laatste tijd veel meer klachten over haar. Niet alleen het challengeblog, maar ook haar webwinkel laat te wensen over. Ik ga niet meer met haar challengeblog meedoen. En heb haar uit mijn lijst verwijderd!! Ik hoop voor jou dat je de prijs alsnog in ontvangst kan nemen. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Carla,
    wat is dit jammer zeg en je hebt nog wel zo een mooie kaart gemaakt, ik heb dit 2 jaar geleden meegemaakt, deed aan 2 challenges mee en bij beiden gewonnen, maar nooit iets opgestuurd gekregen, nu doe ik niet meer mee aan uitdagingen,
    ik geniet wel van alle kaarten hoor maar heb geen zin meer om mee te doen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card Carla,the image is lovely I like the papers and the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is prachtig Carla.
    Heel jammer dat sommige mensen zich niet aan hun beloftes houden. Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is erg verveeldend, maar heb dit al een paar mee gemaakt bij challenge blogs en vandaar dat ik pas de prijs pas laat zien als het binnen is. Als een prijs door Noor gesponserd wordt komt het ook niet aan. (heb dit al 2x meegemaakt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Carla,

    Nu wordt er mij ook het een en ander duidelijk M..... otte. Nu weet ik wie het is. Schandalig. Ik deed ook altijd graag mee met die challenges, maar dat zal nu wel gedaan zijn. Schandalig gewoon. En ja, we doen hier allemaal wel mee met challenges, in eerste plaats toch voor de uitdaging, maar het is wel leuk, dat indien je wint je toch ook een leuke prijsje krijgt. Wie heeft dat nu niet graag. :). Ik snap je volledig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat naar voor je. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus mij zul je niet met haar challenges mee zien doen, en ook niet bij haar bestellen. Aan het kaartje ligt het niet want die is prachtig. Ik hoop voor je dat je als nog je prijs in ontvangst kunt nemen...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat sneu voor je Carla - is helemaal niet leuk zo vooral als de belofte er is dat je een prijsje hebt. En je kaart was wel nog zo prachtig.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wel jammer die teleurstelling, maar de kaart is mooi hoor.
    grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nu valt er bij mij ook een kwartje.....pffff M....otte! Wat een akelige streek is me dat! Maar mooi dat je ons waarschuwt Carla! Je kaart is prachtig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Belachelijk!!
    Ja als je een prijs weggeeft moet je het ook versturen...en dan ben je zo blij als een jonge hond...en dan komt er niks...dat is ff flink balen...met prijzen heb ik dat gelukkig nog nooit meegemaakt...wel 1 keer met een webwinkel waar ik de helft van kreeg opgestuurd en ze me nog 2 magnolia stempels zou nasturen maar die heb ik noooooit gekregen...na mailtjes en telefoontjes geen reactie dus snap wel een beetje hoe je je voelt!
    Je kaartje is prachtig...!!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Hoi Carla,

    Ik had er ook al over gelezen, echt niet netjes, en gewoon
    vervelend en jammer.
    Je kaart is echt wel mooi hoor ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bent niet de enige die de prijs niet heeft ontvangen Carla.
    Ik had in februari een prijs gewonnen en heb deze ook niet ontvangen. Nu gaat het mij ook niet om de prijs, maar nu ik dit lees ben ik bang dat er nog meer gedupeerden zijn.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen