Volgers

dinsdag 29 juli 2014

Go fit

Hallo allemaal,

Vandaag alweer ééntje klaar.
Het lijkt er wel op dat ik mijn achterstal van tijdens mijn vakantie moet inhalen.
Wanneer je weg bent denk je helemaal niet aan kaartjes maken, maar eenmaal thuis kan ik het niet laten om er zo snel mogelijk weer mee te beginnen.
Deze heb ik gemaakt naar de Friday Sketch Challenge.


Challenge waar ik met deze kaart zou willen deelnemen:
Friday Sketch Challenge: sketch #74 naar sketch van hieronder

 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

29 opmerkingen:

  1. Belíssimo seu cartão, Parabéns!

    Beijos
    My

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke en mooie kaart Carla.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Leuke stempel van deze drie sportieve dames. En bij fitness hoort muziek, dus de muzieknoten passen er heel goed bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, sportieve kaart Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n leuke meidenkaart ! Tof gemaakt Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. er zit beweging in je kaart Carla, wat een leuke combinatie van afdruk, mallen en papier, mooi gedaan.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker bezig Carla, en wat een fitte dames op je kaartje! Mooi werk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla
    De dames op je kaart zijn fitter dan ik hoor.
    Jij hebt er wel een héle gave kaart van gemaakt, ook super leuk met de muzieknotenbalk, mooi papier heb je gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Carla...mooi gedaan met die sketch en ik vind het plaatje ook heel erg leuk.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is hij weer gaaffffffff Carla mooi die mallen
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart heb je gemaakt Carla - leuk afdrukje heb je gebruikt en de kaart is weer helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er echt weer een leukerd van gemaakt. ToppieJoppie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaart helemaal top leuk dat je mee doet bij Friday sketch. Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla, hij is echt superleuk! En ik herken het wel. Als je dan je knutselspullen weer ziet.....Ik vind het niet erg, kijk graag bij je dus kom maar op met je creaties!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, Carla? Ik vind die stempel wel erg leuk.
    Geinig met die muzieknoten.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Carla
    Ben er ook weer en zie dat ik bij jou ook een hele hoop heb gemist.
    Wat is dit ook weer een ontzettende leuke kaart .
    Die afbeelding is ook weer zo geweldig .
    Heel leuk gedaan .
    Groetjes Marcella .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Carla, wat een leuke sportieve dametjes staan erop...
    Maar ook je vorige kaartjes zijn GEWELDIG ik heb er heel wat gemist zie ik. Ook je vakantiefoto's zijn heel erg leuk....fijn dat je er zo van genoten heb....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuk en mooi gemaakt zusje! Wanneer gaan we fitnessen?
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch. Prachtige kleuren en een leuke digi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Carla,
    weer zo een mooie kaart, prachtig gemaakt,
    hartelijk dank dat ik dat mooie vogeltje mag gebruiken, ik ben er in mijn hoofd al mee bezig, zodra ik em heb gemaakt laat ik em zien!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is just so cute card and fits our sketch perfectly :-))
    Thank you for joining us at Friday Sketch Challenge this time!
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Carla
    Mooie kaartjes
    tof gedaan met de schets van Friday Sketch Challenge
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten staan er weer..
    Leuk om al die verschillende ideeën te zien

    BeantwoordenVerwijderen