Volgers

dinsdag 8 april 2014

Klaproos

Hallo allemaal,

Leuk dat er  terug wat nieuwe gezichtjes bij mijn volgertjes staan.
Renate, Disire, Linda, Terri, Vera, Bimba, Kitty en Margret van harte welkom op mijn blog (Welcome).

Het volgende kaartje dat ik jullie kom presenteren heb ik  gemaakt met mijn favoriete bloemenstempel en deze heb ik in de mooie schets van de Nederlandse Kaarten Uitdaging verwerkt.
Werken naar een schets vind ik altijd zo leuk om te doen.
Gewoon de schets gevolgd vond ik voldoende, er hoefde volgens mij, geen poespas bij.


Deze  klaproos stempel is een freebie van Digital Two for Tuesday
Ik heb hem ingekleurd met Derwent coloursoft, daarna uitgeknipt met een fijn wit randje en een beetje naar voren gebracht door hem op te plakken met foamtape.
Voor het ronde gedeelte heb ik de mal Bille's Circle van Joy Crafts gebruikt.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.


Challenge waar ik met deze kaart graag zou wilen deelnemen:

Nederlandse Kaarten Uitdaging, uitdaging 64, naar onderstaande schets met als thema, Stippeltjes en Streepjes (zie mijn scrappapier)


Ik wil ook nog even laten zien dat ik mijn vesterbank in Paassfeer heb gezet.
Krulwilg met wat eitjes erin, kip, kuikens, eitjes, konijntjes en kaarsjes.
Eén van onze koeien kwam keuren of ik het goed gedaan had.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Carla.
    En wat een super leuke foto :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carla
    Schitterend is je kaart, mooie kleuren, prachtig gemaakt met de sketch van de N.K.U, je hebt een héle gezellige vensterbank, ik ga naar Lommel met de paasdagen, dus hier geen versieringen, ik vind het enig hoe de koe naar binnen staat te kijken,die vind het vast ook héél knus bij jou.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla
    Wat een prachtige kaart weer .
    en wat een mooie stans die je hebt gebruikt .
    Je bent al helemaal in de paassfeer ziet er heel gezellig uit .
    moet ik van de week ook maar eens even doen .
    Al staat onze boom al helemaal groen waar ik altijd een tak afhaal maar bij jou ook zo te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je gemaakt Carla - mooie kleurtjes en een supermooi gekleurde digi heb je gebruikt - leuk met dat malletje - een supermooi geheel is het geworden en echt een plaatje!
    En om te antwoorden op je vraag ik heb ook moeite met het malletje, veel doordraaien vooraleer het allemaal goed gesneden is en ik doe er ook altijd eerst bakpapier in anders krijg ik de stans er niet netjes uit.
    Super hoe je de venster hebt versierd en goedgekeurd door Mevr Koe haha...leuk hoor.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Carla en mooie paasversiering ! Wat een prachtig uitzicht uit je raam zo over de weiden.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    Oooh wat leuk die koe voor 't raam, je vensterbank ziet er prachtig uit en ook je kaartje is erg mooi met de prachtige bloem..ik las iets over een mal die het niet goed doet..
    Ik gebruik heel vaak zo'n geel doekje om mee te draaien, werkt perfect..dus eerst onderplaat,doekje, papier en stans dan bovenplaat en draaien maar, het doekje gaat stuk, maar de stans komt er perfect uit..misschien heb je hier iets aan...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje en wat heb je het raam mooi versierd erg gezellig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi kaartje Carla!
    Je vensterbank ziet er gezellig uit zo helemaal in paassfeer! Hoop dat het ook goedgekeurd is door de koe...
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Carla, prachtig ingekleurde klaproos en mooi papier. Ik heb de eerste klaprozen al echt gezien.

    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je weer mooi uitgewerkt Carla, ik ben er ook mee in de weer geweest morgen plaats ik mijn kaartje. En volop gezelligheid
    op de vensterbank.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het staat heel mooi op je vensterbank al die paasdecoraties....geef een echt voorjaarsgevoel zo en leuk ook dat die koe een kijkje komt nemen....mooie foto...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ik vind de kleuren combi heel mooi. En je paasvensterbank...wat ziet het er gezellig bij jou thuis uit! De koe heeft toch zeker wel haar goedkeuring eraan gegeven?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous Carla, I like the design the floral image and the colours.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Carla wat een prachtige kaart!!!en je paassfeer, is super zelfs de koetjes komen genieten van je mooie boom!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Loving the windowsill but the card is just beautiful such fabulous colouring xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Carla,
    wat een leuke foto zo met die koe erbij!
    Mooie paassfeer heb je gemaakt!
    Prachtig kaartje met klaproos!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er gezellig uit bij jou, en een geweldig uitzicht heb je ook !
    Je kaart is echt schitterend, mooie papiertjes heb je gebruikt ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je je raamkozijn gezellig gemaakt Carla. Mooi uitzicht heb je ook zeg!
    Je kaart ziet er prachtig uit, leuk dat je Bille's Circle in zwart hebt gedaan en daar de bloemen op, springt het er mooi uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf Carla, erg mooi ik vind de kleuren ook zo prachtig en de mal schitterend! Heel gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super kaartje weer Carla en het ziet er heel gezellig uit
    en wat een uitzicht geweldig
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige klaprooskaart Carla, heel erg mooi. En zo mooi ingekleurd. Wat heb je een gezellige vensterbank, leuk zeg. Grappig dat de koe ook even komt kijken. Ik had een paar zaadjes liggen, die heb ik gezaaid en daar is nu een klaproos uitgekomen, zo leuk.;-)
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is heel mooi geworden, wat komt die rode klaproos zo mooi uit op die prachtige zwarte stans.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is echt prachtig Carla,
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen