Volgers

vrijdag 18 oktober 2013

Mooi wit

Hallo allemaal,

Eerst moet ik toch even mijn grootste nieuws kwijt.
Ik heb gewonnen bij  het We Love Vintage Challengeblog, met mijn parkeerschijf.
Ik kan het bijna niet geloven, maar één ding is  zeker, mijn dag kan niet meer stuk met dit leuke nieuws.

'k Zie ook dat er nog enkele nieuwe volgertjes zijn bijgekomen.
Dat is ook geweldig leuk.
Super dat jullie erbij zijn dames, bedankt. Ik kom bij jullie ook eens langs, kunnen we ideetjes met elkaar uitwisselen.

En nu over het kaartje dat ik vandaag kom laten zien.
Bij Christmas Challenge with Sketches staat een supermooie challenge.
Zoals gewoonlijk een prachtige sketch, maar de twist erbij vond ik een echte uitdaging.
Een wit op wit kaart, alleen de stempel mag kleur hebben.
De stempel  trekt dan heel veel aandacht en komt mooi uit.
't Is vrij eenvoudig, maar zelf was ik nog nooit op dat idee gekomen.
'k Wil dit in de toekomst nog wel meer uitproberen.


Het stempeltje is een Teddy Bo. Ik heb het een beetje verkleind om op deze kaart te kunnen gebruiken.
Ingekleurd met Derwent coloursoft potloden en een beetje glitterglue.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
Carla

23 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,
    Gefeliciteerd met je random prijs, altijd leuk om een mooie prijs te winnen, ik vind je kaartje superleuk, mooie gekleurde stempel en de rest helemaal wit..MOOI liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd.
    je kaartje ziet er weer prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig die kaart

    groetjes malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Carla, wit op wit vind ik ook altijd prachtig, maak zelf ook wel. En je hebt met je parkeerschijf wat mij betreft wel eerlijk gewonnen want die was echt adembenemend mooi en geniaal bedacht. GEFELICITEERD!!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende witte kerstkaartje Carla - dat is wel zo de stempel is nu echt de aandachtstrekker - superleuk stempeltje en prachtig mooi gekleurd - een toppertje!

    Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Carla met je prijsje bij WLVC...het was ook een prachtig opgepimpte parkeerschijf.
    Je kaartje is weer helemaal geweldig ...prachtig dat gekleurd plaatje op die witte achtergrond...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd meis en verdiend een prijs gewonnen hoor..... Ik vond je zooooo origineel en inspirerend. Ik ga je gegevens doormailen hoor en dan komt het helemaal goed. Dan natúúrlijk nog alle lof voor deze schitterende kaart..... Een potentiële prijswinnaar hoor! Ben benieuwd! Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs Carla!
    Dat is zeker wel aan jou besteed, heel benieuwd wat je ermee gaat doen! Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt, weer een ander modelletje heel leuk bedacht!
    Fijn weekend!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carla
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs .
    en terecht hoor ik vond hem ookl helemaal super .
    Deze witte kaart heb je ook weer erg mooi gedaan .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige witte kaart en wat springt je stempel er vanaf zeg. Prachtig gekleurd en heel erg leuk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,

    Proficiat met je winnend plaatske.

    Super mooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met je prijs je hebt het echt verdient ik vond het zo leuk bedacht je kaartje is ook erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs en terecht want hij is super Carla
    en wat een prachtig kaartje is dit ook weer
    super dat het stempeltje er zo mooi uitkomt
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Carla met je prijs,deze is ook weer zo mooi met een hele leuke digi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk om in de prijzen te vallen Carla, gefeliciteerd je parkeerschijf was ook wel erg mooi en origineel gevonden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, wat leuk voor je dat je gewonnen hebt! Het is natuurlijk ook een bijzondere mooie creatie! Dit kaartje is heel wat anders maar toch ook weer leuk en vooral heel lief met dit afdrukje! Erg mooi gedaan Carla!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prijs, je witte kerstkaartje ziet er schitterende uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart, Carla.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart, vond 'm ook super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Carla
    mooi kerstkaart en zo heb je snel een paar gemaakt
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje, lief afdrukje ook!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je prijsje !
    En dit is ook weer zo'n prachtig kaartje. Succes met de Challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie dingen zie ik ook hierboven.. maar deze witte vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen