Volgers

maandag 18 februari 2013

Anything Goes (Color It Summer)

Dag allemaal,

Vandaag kom ik de nieuwe Digi Makeover bij Paper Makeup Stamps aan jullie voorstellen.
Een gemakkelijke hoor, want "Alles Mag".
Mijn voorbeeld is een bloempotkaart geworden en wil je nog meer voorbeelden zien, kom dan gerust eens een kijkje nemen naar de creaties van onze Digi Makeup Artists bij Paper Makeup Stamps.


De bloemen kan je eruit halen en er kan nog een boodschap opgeschreven worden

Om deze creatie te maken gebruikte ik enkele bloemen uit de Digi set Color It Summer, te verkrijgen in de SHOP van PMS.
De blaadjes zijn gemaakt met FLP011 en FLP004 van Nellie Snellen.


Heb je zin om mee te doen met de challenge, stuur dan een leuke"Anything Goescreatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met een digi erop zijn toegestaan.

Voor de liefhebbers doe ik de werkbeschrijving van de bloempot erbij:

Bloempot:
Cardstock 27 x 9 cm
Vouwen op 4 en 15,5 cm
Het kleinste gedeelte afknippen met kartelschaar of pons.
De twe grootste delen van de bloempot aan beide zijden afsnijden als volgt: onderaan de pot langs beide kanten 2 cm (je houdt 5 cm over), bovenaan blijft het geheel 9 cm.
Dubbelzijdige kleefband in het midden van het klein deel doen en een lintje opplakken en vastknopen.
Het lintje houdt het geheel samen.

Insteekkaart:
cardstock 5 x 15 cm
Op de insteekkaart kan je felicitaties of je naam schrijven.
Alles bovenaan op de insteekkaart plakken.
Steek wel eerst de insteekkaart in de pot, zodat je kan zien tot waar je mag plakken.

Eventueel nog een labeltje op je bloempot plakken of aan het lintje hangen.
Gebruik je hem zo als kaart, dan past die in een langwerpige omslag.
Je kan er ook (zoals ik gedaan heb) er een kaart mee versieren.
Om te versturen heb je dan wel een A5 omslag nodig.

Challenges waar ik met mijn bloempotkaart graag zou aan mee willen doen:

Nederlandse Kaarten Uitdaging, Sketch + bloemen

Kaartjes-Inspiratie-Challenge Blog, Alles Mag


Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

22 opmerkingen:

  1. Nou, ja dat is ook toevallig, die van jou ziet er ook super mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla

    Prachtig zo al die bloemen in de pot en wat een leuk idee dat je dat er zo uit kan halen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de sketch al gezien bij NKI. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Carla. Leuk idee met die insteekkaart.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig leuk gemaakt zeg. Succes met de challenge bij KIC. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuke kaart! En bedankt voor de uitleg, en succes!
    Gr alix

    BeantwoordenVerwijderen
  6. As always you surprise us with this great project!
    I love flowers and pots, this card is sooooo pretty...
    Hugs,
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige creatie Carla, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Carla. Heel leuk met al die bloemen.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof bloemenkaartje Carla! Ik ga donderdag naar de beurs. Ga jij ook deze keer?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga ook, maar dat zal bij mij in 't weekend zijn. Donderdag moet ik op mijn kleinkindjes passen.
      Ik kijk er zoals altijd weer heel erg naar uit.

      Verwijderen
  10. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de bloempot Carla, mooi dat je de bloemen eruit kan nemen voor een leuk tekst erop te schrijven.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bloemengroet Carla, super edaan hoor, bedankt voor je deelname bij de NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die schitterend geworden Carla en bedankt voor de uitleg, het is echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke bloemenkaart, Carla! Handig ook die insteekkaart!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super leuke creaties heb je weer gemaakt
    carla ook de kaartjes hier onder
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow this is gorgeous beyond words!!! Totally love the 3d look to this.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende bloemen heb je gemaakt voor deze kaart Carla! Super dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Carla

    Wat een leuke bloemenkaart! Mooie kleuren wat je gebruikt hebt.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze eerste KIC Challenge alles mag.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie bloemen kaart!!
    mooie kleuren het is net echt:D

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige bloemenkaart heb je gemaakt Carla. Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love your amazing, flower pot card, Carla! What a clever way to create layered flowers for your pot. You inspire me every week! :)

    BeantwoordenVerwijderen