Volgers

donderdag 15 maart 2012

Communie met diertjes

Hallo allemaal,

We zitten in een heel drukke periode op de boerderij.
Dagelijks worden er kalfjes geboren, 't is hier een echte kalfjesboom.
Het tuinwerk is nu ook terug begonnen, dus daar spenderen we ook wel wat uurtjes in.
Als je dan nog kaartjes wil maken, dan hebben we daar onze late avonden voor nodig en bijgevolg ook wat te weinig slaap.
't Is zalig weer, dus we gaan niet klagen.
En het is me gelukt om nog 2 communiekaartjes te maken.
Ik zal ze even voor jullie showen.



Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.

6 opmerkingen:

  1. Wel leuk denk al dat werk op de boederij .vooral met dit weer denk ik .

    mooie kaartjes weer papier komt me bekent voor dat heb ik ook nog
    fijne zonnige dag

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al dat nieuwe leven op de boerderij, je kaartjes zien er schattig uit, leuke stempeltjes heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide weer heel erg mooi Carla, en wat heerlijk dat mooie weer, je kon hier vandaag ook heerlijk buiten zitten.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik kan me best voorstellen dat het bij jullie extra druk is nu. Ik moet je bewonderen dat je nog tijd vindt voor je hobby. Mooie kaartjes weer Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor je aardige berichtje, Carla. En wat heb je weer enorm leuke kaarjtes gemaakt! Ik heb veel gescrapt, en nog! De laatste tijd maak ik graag kaartjes , met veel verschillende technieken, vooral stempelen.
    Ik kom gauw weer een keer hier kijken!
    Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattige kaartjes! Echt lief :D
    En je hebt de afdrukjes echt heel mooi ingekleurd! Hier ga je vast twee kinderen heel blij mee maken :D
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen