Volgers

woensdag 29 februari 2012

Vogelhokje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik wat bedacht en uitgewerkt voor de challenge van Dutch Card Lovers.

                                   Een hele mooie sketch waar je vele kanten mee uit kan.

Ik heb er mijn 3D-plaatjes nog eens voor bovengehaald.
Dat knipwerk is niet echt mijn favoriete bezigheid, maar aan gebrek aan een geschikte stempel, moest ik het wel anders oplossen.
Ook mijn tekststickertjes heb ik nog eens vanonder het stof gehaald.
'k Vind het beter bij een 3D-plaatje passen dan een tekststempel.
Het boordje onderaan is gemaakt met een Martha Stewart pons.
Scrappapier kwam er vandaag ook niet bij te pas, ik heb alles door de cuttlebug gedraaid met 3 verschillende embossingmalletjes.
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes

19 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel leuk om te zien hoe verschillend de uitwerkingen van een sketch kunnen zijn. Je hebt er een heel mooi voorjaarskaartje mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was inderdaad even verbaast om een 3D plaatje te zien hierzo. Ik zie dat het super priegel werk is geweest met al die dunne takjes. Maar hij is wel heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zo carla .
    ben er ook mee aan het stoeien .weet niet of ik hem op tijd af krijg .
    maar die van jou is super.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla.
    bedankt voor je reactie op mijn kaart ,zo zie je maar dat je van alles kunt bedenken met een patroon.
    die van jou is ook erg leuk gemaakt,ik ben op moment veel aan het stempelen is ook erg fijn om te doen .
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, prachtige uitwerking van de schets Carla. Prachtig met dat vogelhuisje in het midden.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla,
    ik moet je bewonderen met het knippen! Je kaart is fantastisch mooi maar ik zou het zelf nooit doen want ik haat dat knippen om te doen! Dus ik heb hier bewondering voor!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super geworden het knippen vind ik niks meer maar de plaatjes zijn vaak erg leuk
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer helemaal toppie uit, Carla! Zo leuk gedaan met dat vogelhuisje!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat priegel knipwerk is ook niks voor mij haha.
    je hebt een prachtig plaatje uitgezocht en het is een mooi geheel geworden Carla:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Originele uitwerking met het vogelhuisje, heel leuk! Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk idee om de sketch zo uit te werken. Super!! :))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een prachtige en originele uitwerking! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi kaartje.
    leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn die nog 3d plaatjes gebruiken in combinatie met een scrapkaartje.
    super!!

    BeantwoordenVerwijderen