Volgers

dinsdag 29 november 2011

Verjaardagstaart voor Pascale

Hallo volgertjes,

Zondag was mijn schoonzusje jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.


Het plaatje van Dawn'sstamps van "Nellie Snellen" had ik al eens eerder gebruikt, maar 'k vind het nog steeds zo'n leuke.
Ik heb het ingekleurd met derwent softcolor kleurpotloden en in een rondje met de hand uitgesneden.
Daarna op de creatable van het setje LR0141 van "Marianne Design" gekleefd.
De rest van de kaart komt uit een boek van "Mijn Hobbykaart."

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

7 opmerkingen:

  1. Hoi Carla
    je kaartje is weer erg leuk was ze vast blij mee.
    het is ook een heel leuk stempeltje.

    en dat kleedje .....ooit van mijn tante gehad komt bij ikea vandaan .maak meest de foto,s buiten dan heb ik beter licht en dan is het wel leuk om er wat onder te doen .

    groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Carla,
    bedankt weer voor je lieve reacties op mijn blog!
    Deze stempel blijft leuk idd en je kaart is prachtig:0) Mooi papier en die creatable is super!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Carla,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig Carla! Mooi in die kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart Carla! Het papier ziet er ook schitterend uit .

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart!! Mooi dat papier in die kleurtinten!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig kaartje Carla! Leuke stempel, prachtige kleuren en wat een mooi achtergrondpapier heb je gebruikt!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen