Volgers

dinsdag 9 augustus 2011

Distelstempel in 3D

Vandaag dit kaartje gemaakt.


De stempel is van "Digital Two for Tuesday" en is ingekleurd met mijn Derwent softcolor kleurpotloden.
Ik heb de stempel met de 2 distels 3x gebruikt.
EĆ©ntje als ondergrond en de andere in stukken gesneden en er bovenop geplakt met dunne 3D plakkertjes.
Het achtergrond scrappapier, alsook het paarse papier komen uit een knutselpakket dat ik ooit in "Aldi" gekocht had.
Het tekstkaartje heb ik gemaakt met Ribbon Tag Trio 2 snij- en embossingmal van "Spellbinders".
Groetjes,
Carla

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Carla. Hele mooie kleuren heb je daar gebruikt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee om van een stempel een 3D te maken!
    Groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,

    Vandaag zag ik dat je ook sinds kort een blog hebt en ben eens komen neuzen. Er zijn vele mooie creaties en ben dan ook volger geworden!
    tot blogs
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen