Hallo allemaal,
Vandaag een kaartje voor de verjaardag
van een vriendin, die ontzettend veel van poezen houdt.
Deze poes brengt haar een mooi bloemenboeket.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Challenge:
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot kijk,
Groetjes
Carla
Een heel lief en schattig kaartje Carla!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Oh zo schattig en mooi gekleurd ! Dat stempeltje heb ik ook nog ergens maar dat zal zoeken worden.
BeantwoordenVerwijderenWarme groetjes, Annie
Gefeliciteerd met je vriendin en dit kaartje zal in de smaak vallen als ze van poezen houdt! Fijne dag verder,
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Gerie
Schattige kaart heb je voor je vriendin gemaakt .De digi is zo lief. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenZo schattig!
BeantwoordenVerwijderenSchattig kaartje en een mooi ingekleurde poes!
BeantwoordenVerwijderenWat een schattig stempeltje, heel mooi Kaartje.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Karin
Schattig poezen kaart Carla.
BeantwoordenVerwijderenLeuke digi.
Groetjes Elle-Jeanne
Een leuke kaart met deze schattige en mooi ingekleurde poes Carla!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Je maakte een prachtige kaart voor iemand die van poezen houdt, wat heb je weer mooi ingekleurd,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Een heel mooie kaart, mooi ingekleurd en het papier past er perfect bij.
BeantwoordenVerwijderenMooie kleuren en je hebt prachtig kleurwerk verricht!
BeantwoordenVerwijderen